Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. September 07, 2008, 07:57:52

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Borstvoedings-dichtbundel " Een slokje Liefde"  (gelezen 287 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
MamavanLucas
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Gepost op: Oktober 31, 2006, 12:23:22 »

Een slokje Liefde

Met gedichten van mezelf en meerdere dames van het borstvoedingsforum heb ik een dichtbundel samengesteld en uitgebracht met borstvoedingsgedichten. ('t Is voor mij puur hobbymatig en niet commercieel!!)

Er zijn nog genoeg exemplaren te bestellen (wat ook wel moet voor mij om uit de kosten te komen  ;))

Je kunt meer over het boekje vinden op www.boekenbent.nl (klik: boeken / gedichtenbundels / Annetrude de Mooij - Een slokje liefde HIER NIET BESTELLEN, zie onder).

Veel leuke, romantische, komische gedichten over borstvoeding. Een leuke herinnering aan de borstvoedingstijd en een leuk kado voor aanstaande moeders!

Je kunt ze bij mij bestellen door me even een mailtje te sturen (link onderin)met hoeveel boekjes je wilt en je adres. (Dan stuur ik je de uiteindelijke prijs en de overmaakgegevens op.)

Het boekje kost 8,75 euro en verzendkosten voor 1 boekje zijn 1,50 euro (voor 2 of 3 boekjes 2 euro). Van ieder boekje gaat 1 euro naar de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk.

Let op! Het is goedkoper en makkelijker als je het boekje direct bij mij besteld via een email en niet bij de uitgever (boekenbent), gezien deze alle bestellingen gewoon naar mij doorstuurt en er zelf ook nog wat winst op maakt!

Alle moeders die mee hebben gedaan: Hardstikke bedankt! Ik krijg alleen maar positieve reacties binnen van iedereen!

Groetjes,

Annetrude.
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 31, 2006, 13:04:07 »

Hai Annetrude,

Het is echt een mooie bundel geworden!!! Nogmaals mijn complimenten! Ik vind alle gedichten echt de moeite waard om te lezen!

Een aanrader dus als je nog een kraamcadeautje of gewoon presentje zoekt voor iemand!

Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

yveltje
Zuigeling
*

Lief: +9/-0

breastfedbabe

« Antwoord #2 Gepost op: December 09, 2006, 16:29:22 »

hoi Annetrude

hij is erg mooi! wist dat ik hem ging krijgen van mijn vriendin, maar ondanks dat: super leuk verjaarskadoo!

doei, yv
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: