BiggBoss
Galvanize!
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-2
Poehee Poehee!
|
 |
« Gepost op: September 10, 2006, 15:12:45 » |
|
Sinds gisteren heeft dit forum te maken met hacks (beter gezegd exploits) De zogenaamde scriptkiddies laten een code los op het forum waardoor je het forum niet meer ziet maar een door hun gemaakte pagina! Voorbeelden: http://www.borstvoeden.info/mirror/hekwerk.htmlhttp://www.borstvoeden.info/mirror/hekwerk2.htmlBuiten het ongemak dat de site niet zichtbaar is levert het verder geen gevaar voor de posten en de site! Later vandaag zal ik één en andere maatregelen nemen om dit te voorkomen. Het kan zijn dat er tussen 22:00 en 24:00 wat "rare" dingen met forum en site gebeuren ivm onderhoud! Sorry voor het ongemak!
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 21, 2007, 20:23:27 door mama Kyan »
|
|
"There is no revenge quite like ignoring someone, for it entombs them in the dust of their own unworthiness."
Baltasar Gracian
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 10, 2006, 15:54:17 » |
|
Hai BB,
Blij dat je het forum weer online hebt!!! Succes met alle werkzaamheden.
Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
BiggBoss
Galvanize!
Administrator
Super Mama

Poehee Poehee!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 10, 2006, 19:30:11 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 21, 2007, 20:23:40 door mama Kyan »
|
|
"There is no revenge quite like ignoring someone, for it entombs them in the dust of their own unworthiness."
Baltasar Gracian
|
|
|
mamam
Zuigeling
Lief: +0/-0
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 10, 2006, 21:34:32 » |
|
Hoi BB,
Het hacken levert misschien geen gevaar op voor het posten en de site maar wel een gevaar voor de bezoekers zijn de eventueel daarmee geleverde virussen.
Ik kreeg vanmiddag wel tot 2x toe een melding van het antivirus programma dat er een trojan afgevangen werd. Tegelijkertijd opende er een opdrachtregel met rare tekens.Er werd dus weldegelijk geprobeerd iets te installeren op mijn computer.
Hopelijk kan je er iets tegen kan doen.
Groeten, Jen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annemarie
Peuter

Lief: +7/-1
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 10, 2006, 22:14:48 » |
|
Ja klopt, hier hetzelfde. Bij het openen van deze site kreeg ik de waarschuwing dat er 2 virussen verwijderd waren. De geïnfecteerde bestanden konden in eerste instantie niet gerepareerd worden (in tweede instantie wel, mannetje erbij gehaald). Een opdrachtregel met rare tekens heb ik overigens niet gehad.
Groetjes Annemarie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BiggBoss
Galvanize!
Administrator
Super Mama

Poehee Poehee!
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 10, 2006, 23:05:45 » |
|
Sorry mensen,
De kindjes waren en zijn sites aan het "hacken" met ons oude chat! Waarbij ze de site konden veranderen in een eigen gemaakt iets. Hulde aan alle creativiteit bekijk de links eens met Internet Explorer!(trojans etc. removed) Ook waren ze niet te beroerd om uitvoerbare bestanden er in te stoppen! Ik heb ze zelf niet gezien maar via IE waren het fijne Trojans.
Vooralsnog lijkt het opgelost!
Schijnbaar hebben die kinders iets gemist in hun jeugd...........of ze hebben compleet geen besef van normen en waarden!
Mijn excusses voor het ongemak.... it wasn't me! Ik was hier om de site in de lucht te houden! Niet voor de ongemakken!
|
|
|
|
|
|
Baltasar Gracian
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 10, 2006, 23:09:01 » |
|
Hai BB,
De links laat ik links liggen, heb de beelden vaak genoeg gezien de laatste 24 uur.... Fijn dat je het opgelost hebt en we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren!
Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
BiggBoss
Galvanize!
Administrator
Super Mama

Poehee Poehee!
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 11, 2006, 07:45:00 » |
|
We hopen nu dat het opgelost is! blink Leuke kids maar laat ze nu maar ergens anders spelen! In zulke lijstjes KLIK staan we liever niet! // off-topic We blijven hoop houden en over hoop gesproken, een hele mooie "Hope" cover door "Anathema" http://www.youtube.com/v/ezVM6CsxtyQ
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 11, 2006, 07:50:26 door BiggBoss »
|
|
Baltasar Gracian
|
|
|
Annemarie
Peuter

Lief: +7/-1
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: September 11, 2006, 20:52:55 » |
|
Mijn excusses voor het ongemak.... it wasn't me! Ik was hier om de site in de lucht te houden! Niet voor de ongemakken! Haha ik wil ook zeker niet beweren dat jij het was!! Je had het er druk genoeg mee. Mijn pc heeft er verder geen schade door, niets aan de hand dus. Ik hoop dat de kinders weer een ander tijdverdrijf gevonden hebben! Bedankt voor al je moeite(s)! Groetjes Annemarie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BiggBoss
Galvanize!
Administrator
Super Mama

Poehee Poehee!
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: September 11, 2006, 21:49:27 » |
|
NP its part of the job ;D
Fijn om te zien dat we een dag vrij zijn van hacks/exploits!
Het kan altijd gebeuren, feit is wel dat ik het ZSM probeer op te lossen.
Thanks allemaal voor het geduld en het begrip!
Yours Truly,
BB
|
|
|
|
|
|
Baltasar Gracian
|
|
|
|