Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Januari 08, 2009, 21:22:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mededeling veranderingen  (gelezen 345 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Gepost op: Augustus 24, 2006, 23:16:21 »

Beste mensen,

Ik wil jullie even bijpraten over de veranderingen die op stapel staan. De start van dit forum was niet eentje die uitblonk van netheid. Daarom wordt er gewerkt aan een nieuwe opzet. Ondertussen is er al aardig wat veranderd, maar er staan nog meer plannen op papier.

Een aantal vaste (dienst) categorieën/fora blijven intact. Maar de rest gaat allemaal veranderen. Dit heeft echter wel even tijd nodig. We hebben nu een opzetje gemaakt waarin alle ideeën van de leden zijn opgenomen en dit moet nog wat geschaafd en beter verwoord worden. Zodra dat klaar is, zal deze nieuwe opzet voor leden te bekijken en te gebruiken zijn. Zodra er in de meeste onderwerpen berichtjes geplaatst zijn door de leden, zal de nieuwe indeling een feit worden en wordt hij toegankelijk voor iedereen. De oude (niet verenigbare) onderwerpen zullen dan naar de luieremmer verplaatst worden.

Ik hoop dat jullie nog even geduld willen hebben, we willen natuurlijk nu wel een goed doordacht forum op het net zetten. In de tussentijd zullen moeders die problemen/vragen hebben m.b.t borstvoeding doorgestuurd worden naar de deskundigen (VBN/LLL/NVL SBO-forum). Vragen die gerelateerd zijn aan borstvoeding (maar dus niet het voeden zelf) kunnen hier wel geplaatst worden en daar zullen we dan ook zo goed mogelijk antwoord op geven. Als ouders onder elkaar…..

Ik hoop dat ik jullie nu duidelijk heb kunnen maken wat de bedoeling is van dit forum. Alvast bedankt voor jullie geduld en interesse.

Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

Karel
Eh?
Administrator
Super Mama

Lief: +15/-2

Huh?

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 24, 2006, 23:21:28 »

Link naar de brainstorm:

klik hier om dat te zien
« Laatste verandering: Augustus 21, 2007, 20:27:27 door mama Kyan » Gelogd

Wacht?
Met Kerst geboren en met Pasen dood en een wederopstanding die we ook vieren...

Kunnen er niet meer heiligen dood?
Ik ben voor meer vrije dagen, in deze.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: