|
Mammie
|
 |
« Gepost op: September 17, 2006, 21:27:14 » |
|
Hiep, hiep hoera!!! Nicôle wordt alweer een jaar. 18 september is ze alweer een heel jaar bij ons, en de tijd is gevlogen. Heel trots heb ik ook taarten gebakken en natuurlijk 1 speciaal voor Nicôle zelf. Foto's mogen niet ontbreken:  het chocolade hart slagroomtaart, ook voor visite.  speciaal voor Nicôle, haar eigen taartje!!
|
|
|
|
|
|
groetjes Wanda, mv Alex & Nicôle
|
|
|
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 17, 2006, 21:30:39 » |
|
Gefeliciteerd Nicôle!!! En jij natuurlijk ook Wanda, al weer één jaar BV!!!!  De taarten zien er fantastisch uit!!!! Zou er zo een hap van willen nemen.... Hele fijne dag morgen!!!! Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
|
Mammie
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 17, 2006, 21:40:10 » |
|
dank je, zal vast lukken. Het eerste kadoo is al binnen!! en in het foto-album zal ik foto'splaatsen van Nicôle die haar taart aanvalt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annemarie
Peuter

Lief: +7/-1
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 18, 2006, 13:48:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatotje
BallenBak
Dreumes

Lief: +5/-7
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 18, 2006, 19:21:35 » |
|
[/size][/color] Ennuh...... mooie taarten hoor!!
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 18, 2006, 20:12:04 door mamatotje »
|
|
|
|
|
Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 18, 2006, 20:32:08 » |
|
Wahoo!!! Van harte gefeliciteerd!!!! ;D 
|
|
|
|
|
|
 [Martine] 22:07: Wie is het lekkerst? [BiggBoss] 22:07: Martine
|
|
|
|
Mammie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 18, 2006, 22:57:20 » |
|
Wij hebben een superdag gehad!!! Nicôle heeft genoten en begreep heel goed dat die pakjes voor haar waren. Ook had ze snel in de gaten dat er iets in dat vrolijke papiertje zat, dus dat moest er snel af, anders ging ze piepen en dat papiertje was ook niet interessant!! Nee hoor, bij haar waren het de kadootjes zelf die de aandacht kregen. En de pop die ze van haar tante kreeg is denk ik favoriet, hij wordt iig al flink geknuffeld. Ach, eigenlijk heeft ze alleen maar mooie kadoos gehad (vind Alex ook en die kon niet wachten tot Nicôle even weer met iets anders ging spelen, zodat hij haar kadoos uit kon proberen)
Verder gehad: een poppenwagen (zo'n rieten, vanbinnen bekleed), lappenpop, nijntje-knuffel, boek, autostuur met veel geluid en knopjes, little people brandweer-auto, nijntje bad/zandbak-speeltjes. Al met al verwend en een geslaagde dag. Zie voor de taart-eet-foto het foto-album.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: September 19, 2006, 07:53:49 » |
|
Hai Wanda en Appie,
Geweldig dat Nicôle zo genoten heeft! Ze heeft een aardig stuk taart weg zitten werken zo te zien!!! Ook knap van Alex dat hij toch het geduld kon opbrengen om te wachten tot zijn zusje een ander speelgoedje pakte.... da's wel erg moeilijk met al dat nieuwe speelgoed!!!
Zet je je taartrecept nog even in Zelf gemaakt?
Tot straks, groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
Irinaaaa
Peuter

Lief: +1/-0
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: September 19, 2006, 16:36:41 » |
|
Hoi Allemaal,
Beter laat dan nooit, dus alsnog gefelicitaart van ons. Wat lekker dat ze zo genoten heeft, nu kan ik ook niet meer wachten tot het zover is bij ons.
Ik ben erg benieuwd wat het recept is van Nicole haar eigen taartje. Dan krijgt Timo die ook namelijk.
Echt heel erg leuk.
Jus Irien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mammie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: September 19, 2006, 20:54:43 » |
|
was stiekum gewoon slagroomtaart. Laag chocoladeglazuur erover en af gegarneerd met witte chocolade, klaar!! Ik ga het recept voor de kapsels (=cake-achtige gedeelte van de taart) nog op zelfgemaakt zetten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cindy
Zuigeling
Lief: +0/-0
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: September 21, 2006, 11:00:17 » |
|
Had het even gemist maar alsnog van harte gefeliciteerd... en wat leuk gedaan zeg die taarten!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Msbugz
Zuigeling
Lief: +2/-0
Ons wondertje geboren op 28-11-05
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: September 23, 2006, 20:41:10 » |
|
Niet gemist maar gewoon te laat door de vakantie
Alsnog van harte gefeliciteerd met 1 jaar borstvoeding en je fantastisch mooie jarige meisje!!
|
|
|
|
|
|
Groetjes Sanne mv Larissa 28-11-05 
|
|
|
puntjepuntje
Dreumes

Lief: +9/-1
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: September 25, 2006, 21:57:24 » |
|
Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|