Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 05, 2008, 00:19:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nieuwe naam Forum!!!!  (gelezen 362 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Gepost op: September 28, 2006, 16:01:04 »

Beste mensen,

Ik ben heel trots dat ik jullie mede kan delen dat we een nieuwe naam hebben! Het forum moet nog overgezet worden, maar via de nieuwe naam kom je ook al op het forum. De oude url zal straks werken als link naar de nieuwe.

De naam is: www.borstvoeden.info
Ik weet dat we gezegd hebben dat we via een poll zouden gaan beslissen over de nieuwe naam, maar deze naam was zo'n buitenkansje en voelde gelijk zo goed, dat BB en ik besloten hebben dat dit de naam gaat worden. Alles wat wij voor ogen hebben met het forum past precies onder deze titel.

Dit forum bestaat uit een open gedeelte dwz voor iedereen te lezen en een besloten gedeelte alleen voor leden. In dit besloten gedeelte kunnen onze leden hun persoonlijke ervaringen kwijt, het is fijn om een stukje te hebben waar je in besloten kring kan praten.

De omschakeling is nog niet compleet, BB heeft het heel druk op dit moment. Ons forum beheren doet BB met liefde, maar is naast zijn normale dagelijkse werk... Het forum gaat zo spoedig mogelijk over, maar jullie kunnen de nieuwe naam al wel gaan gebruiken.

Ik wens jullie een hele fijne tijd bij ons en wil jullie bedanken voor het al getoonde vertrouwen!

Groetjes Nynke

« Laatste verandering: Augustus 21, 2007, 20:17:49 door mama Kyan » Gelogd

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +5/-7

« Antwoord #1 Gepost op: September 28, 2006, 16:29:11 »

Hartstikke mooi, goed gekozen ook.
Wil niet op de zaken vooruit lopen, snap ook dat het geheel nog niet af is, maar niet dat ene gedeelte over de bv ervaringen vergeten hoor!!
tante as
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #2 Gepost op: September 28, 2006, 18:50:08 »

even mijn stem uitbrengen, vind het een leuke naam, past goed.
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #3 Gepost op: September 29, 2006, 13:33:38 »

Hai,

Het borstvoedingservaringengedeelte is alleen voor leden. Dit kunnen gasten dus niet lezen.

Voor de gasten die willen weten welke categoriën daar dan staan....
Papa's verhalen, Mama's verhalen,  Borstvoeding in het nieuws, Borstvoeding binnen de opvoeding en Allergie.

Het klopt dus dat je als gast dat board niet kon zien....

Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0

« Antwoord #4 Gepost op: September 29, 2006, 15:32:25 »

Joepie!! Eindelijk is het zover!!
Goed gedaan hoor BB en Nynke!!
Mooie naam!!

[Martine] 22:07: Wie is het lekkerst?
[BiggBoss] 22:07: Martine
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print