Sinterklaas
SinTeTaas is de Baas!
Administrator
Super Mama

Lief: +15/-2
Huh?
|
 |
« Gepost op: Augustus 12, 2006, 21:45:15 » |
|
Hooi hierbij even een test van een chat! Het is op dit moment een publieke test. We kijken hoe het zich houdt en wat de meningen zijn! Mocht het voor iedereen iets toevoegen en werkbaar zijn voor de server blijft het! INSTRUCTIES:Inloggen met je forum gebruikersnaam en passwoord (thats all) Klik op volgende link voor de chat: HIER KLIKKEN ALS JE CHATTEN WILTJe hebt flash player 7 nodig! En die is hier te verkrijgen: http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlashVragen opmerkingen? Stel ze hier! MvrGr BiggBoss
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 21, 2007, 20:25:05 door mama Kyan »
|
|
Witch: "The spirit off the blade speaks...." Shaka: "No, the spirit off Shaka speaks!"
|
|
|
Msbugz
Zuigeling
Lief: +2/-0
Ons wondertje geboren op 28-11-05
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 01, 2006, 17:48:47 » |
|
Hoi BB,
Ik heb je eindelijk een punt gegeven, was ik al een paar dagen van plan. Bedankt dat je achter de "chat button" op de home page een pop up hebt geplaatst zodat deze in een nieuwe window opent. :-*
|
|
|
|
|
|
Groetjes Sanne mv Larissa 28-11-05 
|
|
|
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 01, 2006, 17:56:51 » |
|
Mmm... was dat hele puntensysteem al weer vergeten :-[
Met alle veranderingen die BB al heeft doorgevoerd, verdient hij er al heel veel meer....
Sorry BB, ik ga er weer aan denken hoor! Je krijgt er ook gelijk weer één van mij!
Groetjes nynke
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
Sinterklaas
SinTeTaas is de Baas!
Administrator
Super Mama

Huh?
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 01, 2006, 21:14:27 » |
|
Klopt Msbugz
Ik zag het zelf ook en dat was best irritant want je bent gelijk het forum kwijt.
Vandaar en op aanvraag even opgelost!
Jullie vragen betekent meest werk voor mij b@s
|
|
|
|
|
|
Witch: "The spirit off the blade speaks...." Shaka: "No, the spirit off Shaka speaks!"
|
|
|
Msbugz
Zuigeling
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 03, 2006, 08:38:46 » |
|
Ach BB zo blijf je natuurlijk bezig en kan je wat minder aan je ribbetjes denken ;) Ik was er gewoon even blij mee en dat moet gezegd he!! Maaruh je feebback is wel even heeeeeeel snel de lucht ingegaan LoL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 03, 2006, 08:44:45 » |
|
Zooo BB,
Heb je alle pos. feedbackpunten die je nog te goed had erbij geteld? Of zijn de tellers de weg kwijt? 65510 positieve feedbackpunten is wel een opsteker!
Nou, van mij mag je ze wel hebben hoor! Je hebt goed werk verricht.
Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
Msbugz
Zuigeling
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 04, 2006, 21:48:13 » |
|
Aaaah lieve BB mogen er weer meer kamers op de chat? Gewoon ook als we met een klein groepje zijn? Dat is met bepaalde onderwerpen makkelijk als je even met zijn 3en over een bepaald onderwerp wil bomen. Met zijn 2en kan je natuurlijk met msg werken.
Dan krijg je van mij meteen weer een feedback puntje,,, oke?!?!?!?!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Msbugz
Zuigeling
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 04, 2006, 22:03:10 » |
|
nog een heel klein vraagje maar weet niet of het gaat. De chat is Irc based en in Irc heb je een mogelijkehid om je naam te veranderen in de chat zelf. Is dat toe te voegen? (een optie aanzetten of moet je het helemaal bouwen?) Van php sites heb ik wel iets verstand en gebruik van Irc ook maar inhoudelijk Irc niet dus ik weet niet of het veel werk is. Ik doel op de optie /nick Sanne. Nu zitten we namelijk iedere keer te kraken wat de echte namen van iedereen zijn en dan kan je in de chat je echte naam aannemen. :-*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sengir
Zuigeling
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: September 04, 2006, 22:07:42 » |
|
deze chat is niet IRC-based, heeft alleen een aantal IRC-commando's geintegreerd. /nick hoort daar volgens mij niet bij.
|
|
|
|
|
|
Never argue with dumb people, they'll take you down to their level and beat you with experience
|
|
|
Sinterklaas
SinTeTaas is de Baas!
Administrator
Super Mama

Huh?
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: September 04, 2006, 22:10:21 » |
|
Wat Sengir zegt
Het is geen IRC chat.
wel beperkte IRC commands (heel beperkt)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|