Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 11, 2012, 03:27:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: WBW Ontmoetingsdag 2009 Inschrijving geopend!  (gelezen 1366 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Gepost op: September 10, 2009, 10:00:49 »

Zaterdag 3 oktober is het weer zover!!!!
De Ontmoetingsdag ter ere van de wereldborstvoedingsweek in Amersfoort!

We hebben dit jaar weer een hoop leuke, interesante en leerzame workshops/ lezingen voor jullie in petto! De workshop gevers dit jaar zijn: Stefan Kleintjes, Gonneke van Veldhuizen, Chella Verhoeven en Petra van Naturebabies!

Naast de workshops is er een markt met voor elk wat wils: draagdoeken, kinderkleding, borstvoedingskleding en hebbedingentjes!

Natuurlijk gaan we dit jaar ook proberen het record simultaanborstvoeden te verbreken!

We hebben er onzettend veel zin in en hopen jullie ook!!
Je kan je NU opgeven voor de diverse workshops en/of lezingen! Wees er snel bij, het is immers al heel snel 3 oktober!

Op www.wbwnederland.nl vind je ook de flyer van dit jaar, print hem uit en hang hem overal op!

Tot zaterdag 3 oktober!
Groet Ageeth Hendriks en Nynke Bal-Dekker

Deze oproep is geplaatst met toestemming van het beheer.
« Laatste verandering: September 10, 2009, 13:00:59 door Nynke Bal-Dekker » Gelogd

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: September 10, 2009, 10:00:49 »

Helma
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #1 Gepost op: September 10, 2009, 10:21:13 »

Dien je je voor de recordpoging ook aan te melden? En zo ja, waar kan ik dat doen?

Groetjes,
Helma

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #2 Gepost op: September 10, 2009, 10:25:18 »

Ja in hetzelfde formulier kan je aangeven waarvoor je je precies opgeeft. Kom je alleen voor de recordpoging, dan laat je de rest op niet aanwezig staan en vul je alleen de recordpoging in...

Leuk dat je komt!!

Groetjes Nynke

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
marleen
Peuter

Lief: +1/-0

Marleen ( moeder van Lisa, Nora en Rosa)

« Antwoord #3 Gepost op: September 10, 2009, 21:02:36 »

Hoi Nynke en/ of Ageeth,

Het lijkt me echt heel leuk om te komen zaterdag 3 oktober, alleen is Erwin voor zijn werk weg. Is het een probleem als ik met mijn drie meiden kom? Als dat praktisch niet mogelijk is snap ik dat hoor en dan probeer ik nog even oppas te regelen.
Ik hoor het wel!

knuffel
Marleen

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #4 Gepost op: September 10, 2009, 21:05:48 »

Nee hoor geen probleem, mijn meiden zijn er ook alledrie!!!

Wat heerlijk om jou weer te zien!!!  knuffel

BiggBoss
BallenBak
Super Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #5 Gepost op: September 12, 2009, 03:58:46 »

Mooi aanmeldingsformulier  tongflipper
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: