Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. September 07, 2008, 04:25:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: We zoeken...... we zoeken... wat zoeken we eigenlijk!  (gelezen 167 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
BiggBoss
Galvanize!
Administrator
Super Mama

Lief: +12/-2

Play with me pussie kitten!

« Gepost op: November 16, 2007, 03:37:45 »

Het beheer is op zoek en dat zijn we dagelijks  ROFL

Zonder dollen, we zoeken iemand die gek is van online spelletjes...

Ben jij helemaal de persoon die gek is van zulke spelletjes...

Heb je per week wat minuutjes over?
Zou je iets willen betekenen voor de andere gebruikers hier?
Aarzel dan niet en doe even via pm navraag bij mij!

Borstvoeden.info zoekt jou als hoofd spelletjes afdeling!

Het mag ook je man/vriend/vader van je kids zijn!

Functie eisen:

Motivatie en zin om online iets te doen zijn een pré.
Enige online kennis is leuk maar geen pré.

Wat je krijgt?:

Eeuwige roem en online fame!
Voor de rest mag je jouw eigen ijskast plunderen!

Ondersteuning?:
Direct van boven af! Dus indien nodig krijg je de kans om BB via Skype oid te spreken!

Wat schiet jij ermee op?:

Je mag een totaal eigen site beheren die onder bv.info hangt. Met andere woorden je krijgt je eigen site die je zelf mag/moet beheren. Je krijgt de technische ondersteuning vanuit bv.info, de mods en admins van bv.info staan voor je klaar met hulp en raad. Maar niet voor jouw beheer (dat zal en moet je zelf doen). Laat ik het duidelijker stellen jij bent daar baas. Uiteraard heb je rekening te houden met hoger beheer maar dat spreekt voor zich! 

Als het je iets lijkt of meer wilt weten stuur mij even een PM!

Degrading your oponent with ranting is a common cause for being a retard!!
- BB
Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0

« Antwoord #1 Gepost op: November 16, 2007, 12:50:07 »

Jaaa!! Gaan we dan een MMORPG creëren met BV thema??

[Martine] 22:07: Wie is het lekkerst?
[BiggBoss] 22:07: Martine
BiggBoss
Galvanize!
Administrator
Super Mama

Lief: +12/-2

Play with me pussie kitten!

« Antwoord #2 Gepost op: November 17, 2007, 02:34:30 »

Jaaa!! Gaan we dan een MMORPG creëren met BV thema??

Nee! Een First Person Shooter!  ROFL

Zonder dollen! Zal ik maar wat duidelijker zijn!

Het mag al wel duidelijk zijn we gaan een nieuwe weg inslaan, sommige dingen zullen verdwijnen en er zullen dingen veranderen dan wel bij komen!
Niet allemaal van de stoel vallen, voorpagina/forum/foto-album het blijft allemaal wel!
Er komen gewoon wat leuke dingen bij en niet gebruike of amper gebruikte onderdelen zullen verdwijnen! Helaas! Pindakaas!

Voor een bepaald nieuw onderdeel heeft één van de mods zich al beschikbaar gesteld als beheerster van dat geheel!

Dus vandaar ook de vraag het zou prettig zijn als iemand zich over bovenstaand zou willen buigen veel tijd kost het je niet!

En om te antwoorden op de vraag "als het niet veel tijd kost waarom doe je het zelf niet?" Nou ik zal niet zeggen dat het een dag taak is maar soms is het onderhouden van een site gewoon veel werk! En elke werklast die er van de huidige mods/admins hun schouders afgehaald kan worden kan gebruikt worden voor het maken en geven van andere leuke dingen aan jullie als gebruikers/gebruiksters.

Overigens gaan we niks meer doen aan de huidige foutjes op de voorpagina (inloggen commentaar en dergelijke) We wachten een update af van de software makers en vanaf daar gaan we de voorpagina en de site onder handen nemen! Alles blijft up to date en werken maar de foutjes doen we heel even niks aan die hopen we in versie drie van de site kwijt te zijn!

Dus denk jij dat je iets toe kunt voegen of ons werk te kunnen verlichten aarzel niet en PM mag ook met Nynke!

Gr het Beheer!

Degrading your oponent with ranting is a common cause for being a retard!!
- BB
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: