Hey Gaby,

hier op borstvoeden.info
Mijn dochtertje heeft ook KMA en is overgevoelig voor nog wat andere dingen.
Ze is nu ruim 1,5 en krijgt echt nog niet alles aan voeding.
We hebben er heel lang over gedaan om te introduceren, dit is namelijk vaak fout gegeaan omdat ze heel veel verkouden is en last van oorontstekingen heeft, dan heb je geen duidelijk beeld of het door het eten komt of dat ze nu weer verkouden is.
Op dit moment zijn we nu met de provocatie van ei bezig en het lijkt goed te gaan,
Dit doen we onder begleiding van een dieetist, die ook veel ervaring heeft met borstvoeding.
Met de ei zijn we zeker nog 1,5 maand bezig en ondertussen kunnen we dus niets anders introduceren, terwijl de rest van de wereld dat wel wilt (ouders, scoonouders, vriendinnen enz..) . Maar wij geven aan wat zij mag eten en dat gaat dan ook heel goed.
Hier laten we sinds een paar maanden ook varkensvlees weg en dat leek de missende schakel te zijn om een volledig rustige huid te hebben bij mijn dochter.
Zelf dacht ik ook, het zal lang duren, maar als ik nu zie wat ze ondertussen eet, valt dat best wel mee.
DOe het rustig aan en als je iets niet vertrouwd, zou ik het meteen laten staan.
Wat zijn een paar maanden op een heel mensenleven?
Liever er iets langer over doen, dan dat ze hun hele leven er last van blijven houden.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel
Groetjes Antoinette