Astrid,
ik vermoed dat jense kma heeft, hier reageerde hij via de mm op (geprovoceerd om verwijzing te krijgen). Verder zijn we nog niet, Stefan zei ook; eerst bijvoeden en dan later wel weer provoceren.
Wil ook niet alles door elkaar gaan geven. Gisteren heeft hij geen groente of fruit gehad omdat ik pas om 18 uur thuis was, wij aten pasta (wat nog in de vriezer stond) en hij lag om half 6 in bed tot half 7. toen nog wel een half rijstwafeltje gegeven (hij at bijna mijn rijstebrij op) en dat leek hij ook wel wat te vinden.
Andrea,
ik vermoed ook dat het een 'gewone' verkoudheid is want Jense hoest wat af, alleen dat wrijven in zn oogjes (wat hij heel vaak doet) kan ik niet plaatsten onder een gewone verkoudheid. Mijn man vroeg zich af of het geen hooikoorts zou kunnen zijn, maar naar mijn weten krijgen kindjes vaak pas op hooikoorts als ze al naar de basis school gaan (ik heb zelf hooikoorts en wordt nu weer gek van de jeuk aan mijn ogen en het lopen van mijn neus)
Lilian,
Bij Mauro hebben we het ook op de rapley manier geprobeerd maar dat vonden we niets, hij bleef koren, en ja bij een eerste schrik je dan toch wel heel erg. Toen hebben we een paar keer gepureerd en al vrij snel alles geprakt.
Jense is qua dat (uiterlijk niet) een heel ander mannetje, hij wil het graag zelf doen en vind dat geprakte ook niet 'je van het'. Dus we nemen de tijd en willen hem het zelf laten bepalen.
Bedankt allemaal voor de

en

(en het consternatieburo kan de pot op dinsdag want die gaan vast wel ff vertellen wat hij allemaal moet gaan eten, en dat wil ik allemaal helemaal niet weten, ben alleen nieuwschierig naar zijn gewicht en lengte)
Anneke die nu aardappelsalade gaat maken om mee te nemen naar een bbq (eigen boter, brood, saus en dus salade)