Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 03, 2008, 09:57:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Brood  (gelezen 307 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Miekes
Dreumes
**

Lief: +1/-0

« Antwoord #15 Gepost op: Mei 21, 2008, 22:02:21 »

Citaat
Ik koop brood bij de natuurwinkel, maar nadeel vind ik dat het zo snel droog is.
Ik doe het in de vriezer en haal er elke dag uit wat ik nodig heb. Misschien een idee?

Citaat
En ik weet niet of ik er goed aan doe, maar ik heb Jent ook korstjes van het fijn volkorenbrood gegeven, maar ik las dat dit nog niet zo goed was voor zijn darmen?
Ik heb begrepen dat je inderdaad beter eerst zo  simpel mogelijk moet beginnen. Maar gaat het nu goed met volkoren brood?

Groet Miekes

Dochtertje, geboren op 26-09-2007, koemelk-, ei-, soja- en tomatenallergie, dus mam's is op dieet.
Ageeth
Moderator
Super Mama

Lief: +36/-0

« Antwoord #16 Gepost op: Mei 21, 2008, 22:37:22 »

Ik doe het ook meestal gelijk in de vriezer en pak wat ik nodig heb.
Hij is nu al bijna 8 maanden, denk dat het wel goed gaat.
Is ook meer qua gevoel, ik heb wel al eerder volkoren brood gegeven en dat ging goed.
Als je merkt dat je zoontje er last van heeft kan je zo over op ander brood.
Het oerbrood is vrij van koemelk, soja en ei.
Maar bedoel je of het qua dieet kan of qua pitjes en zaden?

Ik ben met het eten op de Rapley manier er steeds van uit gegaan dat als Kyan het zelf kon pakken en in zijn mond kon stoppen hij er ook aan toe was.
Hij was wel al snel met kleine pieldingen zoals pitjes en kleine pluisjes. En had daarom het gevoel dat het bij hem goed zou gaan.

Kijk naar wat je ventje kan en aangeeft, er is van oerbrood ook brood wat fijner is qua structuur.
Zelf heb ik nu ivm dieet het bleu band brood van de AH, dit is erg zachte en bevat veel vezels.
Zit nu weer even in de zachte broden fase  Knipoog

Groet Ageeth

Lilian
Mama

Lief: +1/-0

« Antwoord #17 Gepost op: Mei 22, 2008, 09:47:59 »

Ja, dat blue band brood, dat had ik ook al bekeken. Ik denk dat ik daar ook wel mee scoor bij Emma. Die heeft het niet zo op brood met "stukjes".  tongflipper

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: