Hallo allemaal,
Ik heb even wat zitten neuzen op het borstvoedingsforum en zo ben ik hier verzeild geraakt.
Mijn zoontje is nu bijna 7 maanden en ik geef hem heel graag
BV. Soms weegt het wat maar ik geniet er ook heel hard van. Mijn oudste kindje heb ik maar 15 maanden BV gegeven, dan is hij zelf gestopt. Ons dochtertje maar 12 maanden toen was het "op" door de zwangerschap. Ze raakte helemaal gefrustreerd doordat er niets uit kwam.
Nu zit mijn jongste boyke (ook) met heel wat allergieen. De voornaamste/moeilijkste zijn koemelk, soja en ei(geel).
Onlangs had ik saus gegeten op een heerlijk pitabroodje maar de dag nadien zag m'n jongetje er niet meer uit. Zijn gezicht rood, eczeem :'(
We zijn een week verder en zijn gezichtje is bijna helemaal opgeklaard.
Toch heeft hij nog tekenen van allergieen. Vermoedelijk omdat ik fouten maak of omdat ik de andere speld in de hooiberg nog niet gevonden heb.
Dan vraag ik me af? Wat doe ik m'n jongetje aan? Zou ik niet beter hypo-allergene melk geven waar zeker geen ei of wat dan ook in zit?
Ik laat hem afzien doordat ik zo graag BV wil geven?
Ik heb nog zoveel vragen:
Zit er ei, melk in een gewoon brood bij de bakker?
Heeft er iemand ervaring met behandeling om de allergie weg te krijgen?
Ik heb al wat zitten lezen over NAET maar vind nergens een prijs maar wel dat mensen 17keer! moeten terug gaan.
Goh, ik weet niet of jullie me een beetje begrijpen maar ik vind zo een dieet toch wel zwaar wegen. Het winkelen is ineens ook zo moeilijk. Telkens iets uit het rek pakken, denken mmmm lekker, lezen en dan moeten terug zetten

Het is allemaal zo intensief en tijdrovend. Misschien is het simpeler met KV?
Groetjes,