Ik heb superveel respecht voor iedereen die zo lang borstvoeding geeft! Petje af, ik vind het een hele prestatie.

Zelf heb ik het bijltje er zeg maar bij neer gegooid. Ik trok het niet meer. Vanaf het begin was de BV hier geworstel, productiedips hebben ons al vaak bijna de das om gedaan, en uiteindelijk kon ik alleen nog maar voeden als ik trouw Domperidon gebruikte. Sinds we bij Jent de allergieen hebben ontdekt en ik op dieet ben gegaan is het voor mij meer negatief dan positief geworden. Natuurlijk ging het beter met Jent, maar hij blijkt ook slecht te reageren op de Domperidon, dus dat geeft mij een heel slecht gevoel. Daarnaast begon ik zo erg af tevallen en te verzwakken dat ik er steeds minder zin in kreeg.
En ik weet dat het te doen is en dat jullie het allemaal zo goed doen met het dieet, ik weet het. Maar ik kan het niet meer opbrengen. Al die onrust, al die slapeloosheid van de afgelopen maanden, het dieet, alles bij elkaar is mij nu opgebroken. Ik voel me een paar keer per dag zo slap dat ik het gevoel heb niet meer op mijn benen te kunnen staan. (Zelfs al heb ik net gegeten).
Dus: echt supergoed van jullie!!! Dikke pluim van mij

Liefs, Lilian