|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #1230 Gepost op: Mei 09, 2008, 09:07:20 » |
|
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #1231 Gepost op: Mei 09, 2008, 11:14:52 » |
|
Jeetje, die kleine meid heeft de smaak (letterlijk en figuurlijk) te pakken  Fijn dat ze nu ook water en sap drinkt. Ze zal nu ook wel meer dorst hebben met dat warme weer. Ze krijgt op dit moment alleen nog de afgekolfde melk? Wanneer begin je met de allergy care?? Tja, en met zo'n vol buikje slaapt ze natuurlijk ook lekker. Heerlijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1232 Gepost op: Mei 09, 2008, 11:18:02 » |
|
Ze staat nu zelfs enthousiast naast me als ik bezig ben om sap voor haar te maken.
maandag beginnen we met de allergy care. afwachtenmaar.
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #1233 Gepost op: Mei 09, 2008, 15:17:07 » |
|
Ik ben benieuwd. Als je die allergy care aanbied zoals het sap. Zou dat ze nemen? In een bekertje? Eventueel wat roosvicee ofzoiets erdoor? Dan linkt ze het misschien niet aan de bv?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1234 Gepost op: Mei 12, 2008, 14:39:02 » |
|
5 ml allergy care door 100cc Bv en de eerste fles 20cc over, 2e fles 10cc, maar goed, tis maar net hoeveel honger/dorst ze had/heeft.
moet zeggen dat ze brood beter begint te eten, vanmorgen een hele boterham én een plak ontbijtkoek, tussen de middag ook, hele boterham + 90cc op het strand vanmorgen 2 volkoren biscuitjes en bijna een beker sap
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #1235 Gepost op: Mei 12, 2008, 14:55:09 » |
|
Die drinkt ze goed!!! Begint ze het eindelijk te accepteren?
Ga zo door!
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1236 Gepost op: Mei 12, 2008, 14:58:25 » |
|
I hope so, dag 1 met allergy care, dus we gaan er voor, wie weet scheelt het dat het nu zo warm is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #1237 Gepost op: Mei 12, 2008, 15:00:28 » |
|
Hé Astrid! Dat is hardstikke positief! Als ze het echt goed gaat drinken betekent het wel dat ze een eigen smaak heeft al hoor! Eigenlijk is dat ook erg goed he! Ieder zijn eigen smaak. Lisanne ontwikkelt die nu en dat is heel normaal op deze leeftijd.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat! (ik verwacht van goed hoor!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1238 Gepost op: Mei 12, 2008, 15:04:11 » |
|
hahhaa, ja we blijven positief ,morgen ook nog maar ff 5 cc erdoor en dan daarna verhogen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #1239 Gepost op: Mei 12, 2008, 17:27:37 » |
|
Altijd blijven lachen en gewoon erdoor doen en net doen of je neus bloed.  Kijken wat je kleine madammetje dan doet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1240 Gepost op: Mei 12, 2008, 17:30:31 » |
|
PRECIES zo doen we dat. we zien het wel. nu eerst ff eten boerenkool, hihih oznder worst whahaha mussen vallen van het dak, maar kids eten dat zo lekker en goed, thomas heeft me geholpen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #1241 Gepost op: Mei 12, 2008, 17:47:34 » |
|
B-b-b-boe-renkool??  Slik... goeiegrutte... Maar.. als ze dat goed eten, dan zou ik dat misschien ook wel doen.  Ik ga bamie maken. Ik denk maar niet teveel. Want ik lust zelf ook niet zoveel. En ik at als een bootwerker. Maar nu niet zo... Geeft niks. Ik zou graag iets afvallen maar niet ten koste van mijn borstvoeding.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1242 Gepost op: Mei 12, 2008, 17:56:48 » |
|
 ik dacht ook, HUH< boerenkool maar lisanne heeft er weer super goed van zitten eten en thomas ook (omdat hij het zelf gemaakt had)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #1243 Gepost op: Mei 12, 2008, 17:58:24 » |
|
Da's wel fijn dat dat werkt... zelf (mee) laten maken... goed dat ze zo goed gegeten hebben! Bij Debbie werkt dat niet hoor. Maken, snoepen maar eten opeten? Bleh! Maar het is goed, ik kijk niet meer naar wat zij lekker vindt, maar wel naar wat wij lekker vinden! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1244 Gepost op: Mei 12, 2008, 18:06:47 » |
|
ja precies nou bij thomas werkt dat ook niet altijd, maar nu vroeg hij specifiek om eten mee te mogen maken, prima knul, doe maar. en hij heeft 2x opgeschept, boos toen de pan leeg was, tja, voortaan meer maken want met z'n vijven waarvan lisanne nu ook volledig mee eet, dan redt je het niet meer zoals voorheen, hahaha
ik eet ook ineens veel meer brood. smorgens 3 en 's middags 6, dat was eerst 1 en 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|