|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1590 Gepost op: Juli 01, 2008, 15:16:41 » |
|
Lisanne in het begin wel, maar ik kolf natuurlijk alweer fulltime sinds ze 9 maanden is. nu kijkt ze er vaak naar en vindt ze het heel lollig om erin te knijpen, maar verder.
ze eet en drinkt nog steeds vrij slecht. vanavond maar een waterijsje geven ofzo
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1591 Gepost op: Juli 06, 2008, 21:45:03 » |
|
nou lisanne eet weer íets beter, maar krijgt weer allemaal gekke plekjes op haar armen en benen, hebben geen ander wasmiddel oid.
dus het is even gissen. ze slaapt ook weer erg slecht (en nu werkt het vanavond ook niet mee, de nieuwe buren die bezig zijn met verhuizen zijn om kwart over negen begonnen met steeds HEEL even te boren, maar goed, ze is dus wel steeds wakker, grrr).
zelf heb ik vanavond wat satesaus gehad (met soja erin) en griebels, of het nu daardoor komt weet ik niet, maar heb een partij last van darmkrampen, jakkes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #1592 Gepost op: Juli 06, 2008, 22:16:51 » |
|
Tja, Astrid het kan weer van alles zijn die bultjes...ze komen en gaan... Dat je zelf even moet wennen kan ik me ook wel voorstellen. Maar hoop dat je ook ff lekker hebt genoten dat het nu lekker mag!
Groet Ageeth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1593 Gepost op: Juli 06, 2008, 22:27:03 » |
|
Tja, Astrid het kan weer van alles zijn die bultjes...ze komen en gaan... Dat je zelf even moet wennen kan ik me ook wel voorstellen. Maar hoop dat je ook ff lekker hebt genoten dat het nu lekker mag!
Groet Ageeth
ja precies, durf ook niet te zeggen dat het allergische reactie is hoor. ja het was best lekker. ook wel gek, hihihih
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #1594 Gepost op: Juli 07, 2008, 15:40:48 » |
|
Ik denk inderdaad dat je lijf weer moet wennen hoor, bij mij voelde dat al zo na 2 maanden! Heb je veel last gehad? Hopelijk kun je ook lekker genieten van het niet meer moeten opletten! 
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1595 Gepost op: Juli 07, 2008, 20:28:06 » |
|
had vanmiddag weer wat gehad, maar mijn spijsverteringsstelsel moet echt wennen ja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1596 Gepost op: Vandaag om 10:36:32 » |
|
Het is zover.... we gaan provoceren. soja.... ik ga vandaag of morgen sojavla oid halen en dan stap voor stap opvoeren 3 dagen 1 theelepeltje 2 dagen niet 3 dagen 1 theelepeltje 2 dagen niet dan, als het goed gaat 3 dagen 2 theelepeltjes 2 dagen niet
ik vind het toch wel weer erg spannend. maar goed, we gaan het doen. en zien wat er gebeurd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #1597 Gepost op: Vandaag om 10:48:26 » |
|
Is ook spannend Astrid!!!! Gewone sojamelk misschien een optie? Zitten dan immers geen smaakstoffen in waar ze op kan reageren (vla meestal vanille etc. in) Hoop dat alles goed gaat!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1598 Gepost op: Vandaag om 10:53:35 » |
|
ja dat kan idd ook maar denk dat ze met melk misschien eerder weigeren gaat omdat het anders smaakt dan de friso en vla, ja, ze ziet broer en zus natuurlijk altijd vla eten... maar ik kijk nog wel even. heb tijd om er over na te denken. ze zijn weer bij de gastouder en tis zooooooooooooooooooooooooooooooooo stillekes in huis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Antwoord #1599 Gepost op: Vandaag om 10:55:46 » |
|
En hoe is het verder met je??? Kan je lijf weer wennen aan al het voedsel wat je anderhalf jaar lang hebt laten staan??? Zeker wel raar dat je alles weer kan eten zonder dat je de etiketten hoeft na te lezen.  En ik duim dat de sojamelk/vla goed gaat!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1600 Gepost op: Vandaag om 11:01:19 » |
|
ik eet nu iedere ochtend een beetje yoghurt met wat muesli en merk dat mijn darmen daar wel aantoe zijn, heb weer minder last van de stoelgang zeg maar. maar verder moet ik wel opletten soms, heb ik ineens ontzettende maag en darmklachten, maar het gaat wel steeds beter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Antwoord #1601 Gepost op: Vandaag om 11:08:23 » |
|
het zal voor jouw lichaam ook weer wennen zijn natuurlijk. En dingen als boter enzo??? heb je daar geen last van???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #1602 Gepost op: Vandaag om 11:18:00 » |
|
nee want we gebruiken de boter die lisanne ook mag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #1603 Gepost op: Vandaag om 11:33:42 » |
|
Succes Astrid met provoceren. Jij en Lisanne moeten er toch weer even doorheen. Maar misschien pakt het wel goed uit. Ik duim voor jullie. Fijn dat jouw darmen/maag ook weer wat beter tegen de melk kunnen. Ik heb er nog steeds erg veel last van en veel verder dan een plak kaas op brood en wat koekjes kom ik nog niet. Gek, he? Zo stil ineens. Het is even wennen, maar je zult merken dat de rust je goed doet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|