Hoi.
alvast bedankt voor jullie reactie.
even een antwoord op de vraag van nincke.
ze is een heel vrolijk kindje, lacht veel is allert nieuwsgierig beweeglijk.
de krampen zijn al wel veel minder als de eerste maanden maar dat winderige blijft. ze doet zo hard haar best om te poepen dat haar poepje kloofjes heeft.
vanacht ook weer heel onrustig, uiteindelijk de hele nacht aan mijn borst gelegen, was levende tutter

Nu kan dat onrustige natuurlijk ook te maken hebben dat ze misschien aan een groeispurtje bezig is.
Ik heb niet echt een heel speciaal dieet gevolgd enkel de melk kaas boter yogurt weggelaten. en in plaats daarvan soja gebruikt maar dan heb je t over een klein scheutje in de koffie (deca).
verder eten we vrij zuiver, kook elke dag vers eten ook niet erg veel vlees geen kant en klaar sausen ofzo.
tja ik wil best zo,n hypoallergeen dieet proberen heb 2 maanden geleden ook contact opgenomen met een dietiste om me te helpen maar die vond melk weglaten al voldoende......
Ik moet al heel veel moeite doen om de kilo,s vast te houden (ben 1.75 en weeg 55 kilo en t kost moeite om ze vast te houden, wil dus echt niet meer afvallen omdat ik dan te zwak wordt).
heb ook al vaak op het allergie forum gelezen. maar het lijkt me zo moeilijk. eieren en melk t zit in zoveel. welk brood bijv moet je dan nemen???? ik woon in belgie dus hier zijn de producten weer net iets anders dan in nl.
wat ik misschien beter zou laten is chocolade daar ben ik echt verslaafd aan

eet wel zwarte dus geen melk.... en doe dat ook om wat op gewicht te blijven. ja ik weet het heb een luxe probleem hahah...
hoop dat je hiermee iets meer weet maar als je nog vragen hebt!!! lat maar komen
groetjes mam