|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #300 Gepost op: Mei 10, 2008, 17:10:05 » |
|
Zou wel heerlijk zijn als Nele er idd overheen gegroeid is en ze ook lekker aan de appel kan.
Leuk Marloes, meloen, Lisanne moest eerst niets van dat glibberige spul hebben, hihih, toen eerst op een vorkje aangeboden en nu worstelt ze er wel mee om het vast te pakken maar smullen doet ze
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #301 Gepost op: Mei 10, 2008, 18:39:31 » |
|
Dat heb ik ook al gedacht... glibberig fruit op een vorkje te geven. Ik heb eindelijk die Wasa cracottes gevonden waar Nynke het over heeft steeds. Bij Dirk van den Broek. Niet bij AH. Maar goed, we hebben ze! Ik heb ze niet gecontroleerd maar blind op Nynke vertrouwd. Nele heeft er al van gesmuld. Misschien dom dat ik het zelf niet nagekeken heb.  Maar aangezien Nynke heel precies is in die dingen...  durfde ik dat wel aan.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #302 Gepost op: Mei 10, 2008, 19:24:37 » |
|
Goh, Nele teigert!  (moest ik even kwijt  ) Maarre... nu ik toch ben gaan provoceren... ik heb net tomaat in mijn macaronie gedaan. Dus naast het groentepakket nog een tomaatje erin. Ik ben benieuwd morgen!
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +26/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #303 Gepost op: Mei 10, 2008, 19:52:25 » |
|
HEY ANOUSCHKA, Neem jij eens even rap wat gas terug!!! Twee keer appel proberen en gelijk daaroverheen ook al tomaat??? Meis, da's vragen om problemen! Doe even wat rustiger alsjeblieft! Anders ben je straks nog verder van huis! Ingrediëntenlijst altijd even nakijken, misschien verpakking (en dus vaak ook ingrediënten) vernieuwd... jouw super wat sneller met toelevering dan de mijne.... De nieuwe runderknaks zijn namelijk nog lang niet in alle winkels te krijgen, je pakt bijna automatisch gewoon een blik... Vandaag na lang zoeken twee blikken gevonden met nieuwe samenstelling (dus zonder smaakversterker) In de verpakking van Wasa Crisp'n light die ik heb, zie ik niets verkeerds... smullen er al een tijdje van! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #304 Gepost op: Mei 10, 2008, 20:36:13 » |
|
M..M...m..mmmmaarrr...  Nele lijkt toch tegen appel te kunnen? Ik dacht... dan meteen het volgende proberen  . Ben ik weer te hard van stapel aan het lopen?  Ik ga eerst die cracottes nakijken. Ze vond ze wel lekker. Ze heeft 3/4 op!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #305 Gepost op: Mei 10, 2008, 20:38:20 » |
|
Anouschka, je hebt het nu twee dagen geprobeerd... reactie kan binnen die twee dagen komen, maar kan ook wat later komen. Met twee dagen provocatie ben je er vaak nog niet! Ze adviseren niet voor niets drie dagen hetzelfde en dan minimaal twee dagen rust...
Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #306 Gepost op: Mei 10, 2008, 20:41:16 » |
|
Ja ok, dat advies ken ik. Je hebt gelijk! Mwa... pff... ik zal me inhouden! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #307 Gepost op: Mei 10, 2008, 20:57:37 » |
|
Heej Anouschka, sluit me bij Nynke aan. stefan adviseerde me dat idd ook 3 dagen hetzelfde, dan 2 dagen rust en dan nógmaals 3 dagen aanbieden en weer rust. Hopelijk niet teveel ellende strakjes bij Nele door de tomaat (of de appel) zou even wat rust nemen de komende dagen en dan weer appel doen. Wat goed trouwens dat ze kan tijgeren, hou haar maar in de gaten, hihihih 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #308 Gepost op: Mei 10, 2008, 23:53:47 » |
|
Dat tijgeren is wel lachen hoor. Ze ging eerst achteruit en ik was haar kwijt. Lag ze onder de stoelen! Ze keek me echt verbaasd aan toen ik haar vond.  Maarre.. wat tomaat betreft... ik denk dat het wel mee zal vallen hoor. Dat is gewoon mijn gevoel. Toch zal ik de komende dagen voorzichtiger zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #309 Gepost op: Mei 11, 2008, 09:20:25 » |
|
 er gaat een hele nieuwe wereld voor haar open. zou idd wel voorzichtig zijn met tomaat. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #310 Gepost op: Mei 11, 2008, 13:35:06 » |
|
Ik bemerk vandaag nog 0,0 reactie! Ze heeft vanmorgen een eetlepel appel door haar peer gekregen. Ze is echt heel vrolijk en speels! Niks aan de hand tot nu toe! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #311 Gepost op: Mei 11, 2008, 13:36:37 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #312 Gepost op: Mei 11, 2008, 13:40:02 » |
|
Als het zo zou zijn dat Nele over bepaalde allegieën heen is, dan voel ik mezelf wel een geluksstinker hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #313 Gepost op: Mei 11, 2008, 13:41:42 » |
|
meid wat super geweldig zeg! houden zo ik duim voor jullie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #314 Gepost op: Mei 11, 2008, 20:34:12 » |
|
en? hoe is de rest vd dag verlopen? geen reacties gemerkt op appel of tomaat? zou toch wel geweldig zijn he? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|