meiden, even hoor
ik ben toch niet gek dat ik verdenk dat ze door de cake nu die uitslag en gore snottebellen heeft?
begin gewoon aan mezelf te twijfelen door reacties als:
Maar als het van cake (melk/ei) zou komen dan geef je niet een andere reactie dan normaal en dan zou de uitslag al weg moeten zijn.
Dat is juist alleen maar gunstig.
van een mama wiens kindje op nutramigen zit en geen bv krijgt,toen ik zei dat stefan én de vervangende huisartsen het een heftige allergische reactie vonden en idd waarschijnlijk door de cake zei ze dit:
ik neem aan dat ze heet aannemelijk vonden. Netelroos is nooit overduidelijk en omdat de uitslag blijft bestaan kan het niet van een voedingsmiddel zijn wat je nu niet meer krijgt.
Die artsen waren ook nog vervangers die niet weten hoe ze normaal op koemelk reageert dus als jij zegt dat ze kma heeft is het voor hun aannemelijk dat het daar van is.
Ik zou er iig niet teveel gewicht aan hangen wat betreft koemelk, dat zou zonde zijn.
Netelroos is iets wat zo uit het niets kan komen zonder directe oorzaak en het is doodzonde als je er meer gewicht aan hangt (wat betreft koemelk) dan nodig is.
Dat is alleen maar goed bedoelt.
Doe wat jij denkt dat goed is, maar niet alle reacties die anders zijn dan die van jou zijn per definitie slecht bedoelt
en een andere mama wiens kindje erg allergisch is voor huisstofmijt e.d. en ook niet bv kreeg
bij allergieen krijg je vaak de neiging dingen te gaan *verdenken* die niet zo hoeven te zijn. Daar moet je alert op blijven, anders ontzeg je misschien je kids dingen die ze best mogen hebben.....
Ik kom zo op het gemarkeerde stukje terug.
netelroos is niet noodzakelijk een allergische reactie op een voeding, kan eventueel ook een vorus zijn, en sommige mensen die krijgen spontaan netelroos.
Ik snap heel goed de gedachten gan dat het een reactie is, en is ook niet geheel uit te sluiten.
brengt mij tot het volgende, ik vind het persoonlijk jammer dat er toch zoveel fouten komen doordat ze rondslingerde bekers e.d. kan grijpen.
Misschien ben ik zelf paranoia, maar ik zorg dat arwen er of neit bij kan, en kom ik ergsn waar wel wat op tafel staat is mijn aandacht voornamelijk op haar.
Ik denk dat het wel eens een goed idee zou kunnen zijn om eens gezamenlijk met je kinderen , llerdrie uit een boekje van raffie gaat voorlezen, raffie is een giraffe met allergie, meeste huisartsen of bibliotheken hebben ze wel.
ik zou echt toch meer de aandacht daarop versterken, leer thomas en sylvie hun bekers op het aanrecht te plaatsen e.d. koekjes op een bordje op de aanrecht etc. weigeren ze dit, dan ze ook niets geven wat lisanne neit mag, niet willen helpen, dan maar aanpassen en het zelfde eten.
Het gaat wel om de gezondheid van je kind.
over het schuingedrukte een persoonlijke noot: of iemand nou BV of KV geeft heeft NIETS maar dan ook NIETS te maken met kennis over allergie en of ervaring. het heeft totaal geen toegevoegde waarde en vind het een kinderachtige sneer naar mensen die geen BV geven of gegeven hebben. Je veroordeelt mensen onterecht erg jammer astrid.
borstvoeden.info is een forum puur gericht op BV, maar wel met een open instelling, door dit soort opmerkingen te plaatsen zullen nieuwe leden die wellicht een combi geven van oid. of door omstandigheden over moeten op. niet echt een leuk welkom dan.