SH*T, ik heb weer gelijk....#$%^&%##$%^&**$$!!!!

Na ruim 4 uur heeft Lennard het eindelijk opgegeven en slaapt hij, na 3 x een (halve) fles melk gehad te hebben. Vlak voor het slapengaan vis ik het weggegooide potje Olvarit banaan uit de vuilnisbak, om voor de zekerheid te checken of ik iets over het hoofd zie. Ik ging er altijd blindelings vanuit dat er in die 4-maandenpotjes pure ingrediënten zitten, want wat geef je een baby van 4 maanden anders???
Eerst lees ik rechts: "koemelkvrij, glutenvrij, rijk aan vitamine C...." Ik denk: hoezo rjik aan vitamine C, er zit helemaal niet zoveel vitamine C in banaan...?? Ik zoeken naar de ingrediënten, aan de linkerkant, in de allerkleinste lettertjes staat er vervolgens: 68% banaan, water, 3% geconcentreerd appelsap, 3% rijst (K..**), 1% geconcentreerd citroensap (K..**), vitamine C.

Grrrrr...arm schaap, ik heb hem gewoon rijst en citroensap zitten voeren terwijl hij zo allergisch is als de *** daarvoor! Dat verklaart alles....Ik ga naar bed, maar ben er net weer uit om de andere potjes (die ik notabene vanmiddag heb gekocht) te checken. Komt ie:
- potje peer: zelfde ingrediënten als de banaan
- wortel: wortel, 15% rijst!
- sperciebonen: 17 % rijst!!
- bloemkool: 23% rijst!!!
Als er iemand op dit forum nog twijfelt aan Lennard z'n rijstallergie....daarom lukt die bijvoeding dus niet! En had ik gelijk dat hij overal op reageert, behalve de mango.....Ik heb in het verleden wel pure banaan aan hem gegeven (lekker zelf laten kluiven) maar weet niet meer hoe hij reageerde. Ik denk dat hij toen ook nog op de dextrose reageerde dus....
Owwwww....je had gelijk Nynke, soms is het iets wat je over het hoofd ziet, iets wat alle reacties verklaart....