Hoi allemaal!
Ik sta er in eerste instantie niet van te kijken (aangezien Stef ook allergisch reageerde op vanalles

) maar na 11 maanden kijk ik er toch wel van op!? rolleye
Lynn reageerde al eerder af en toe met een rode, pukkelige huid rond haar mond en dit verdween ook steeds weer. Maar nu gaat het niet meer weg! Erger nog, het lijkt wel of haar wangen het nu ook krijgen!!! Ik smeer me een ongeluk met de mm maar door al haar gekwijl (door die @#%^&% nare tanden) is dat er ook zó weer vanaf. blink
Ze eet al vanaf 6 maanden allerlei soorten fruit (peer durf ik daarom niet te vertrouwen en schrap ik dus al weekje :-\ ), groenten (geen idee maar volgens mij toen die tijd alleen erg harde ontlasting door de peentjes, Nynke, dat was het toen tóch hè!) en brood met margarine. Nu sinds maandje kaas/worst op brood en af en toe een Nijntje koekje.
Kan het zo zijn dat ze nú pas gaat reageren op bepaald voedsel (of voor mijn part smeerseltjes) doordat het langer gegeven wordt???
Ik vind haar zo sneu met die eczeemplekjes rond haar mond, ze gaat ook huilen als ik er aan kom en krabbelt er ook soms aan.
Wat denken jullie?
Terug naar begin en weer alleen brood met margarine en geen koekjes meer?
Ik ga geen dokter opzoeken want ik krijg naar mijn zin té snel hormoonzalf voorgeschreven!!!
:-* Debby