Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 03, 2008, 00:27:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Welk waspoeder gebruiken jullie bij een gevoelige huid???  (gelezen 135 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +19/-1

« Gepost op: Augustus 25, 2008, 14:43:50 »

Omdat ik de neutral zo vreselijk duur vind en het zo jammer vind dat je het niet ruikt ben ik aan het experimenteren geslagen. Eigen merk van de Lidl vind ik niet alles, want er gaan vlekken niet altijd eruit. Dus hebben jullie nog andere suggesties wat kan met een eczeemgevoelige huid??? Wasverzachter gebruiken we ook al niet.

Groetjes van marloes

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
Paws
BANNED
Mama
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 25, 2008, 15:15:53 »

Ik gebruik al jaren Ariel ook duur maar zo'n beetje het enige waar mijn man geen last van krijgt. Ik neem deze juist omdat hij niet ruikt omdat ik juist misselijk word van al die parfumlucht.

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +38/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 25, 2008, 15:39:19 »

Hier ook ariel... vanwege parfumallergie maar hier geen eczeemhuidjes die op wasmiddel reageren...

mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +24/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 25, 2008, 16:17:23 »

hier ook Ariel en wel eczeemhuidjes.... zelf had ik vroeger al een eczeem huid en mijn moeder heeft toen ook heel lang gezocht en is uitgekomen bij Ariel en ik heb nooit de behoefte gehad wat anders te proberen omdat dit voor mij goed werkt EN voor de jongens ook!
Loop er dus altijd aanbiedingen van.... en die zijn er regelmatig gelukkig, dus dan is het nog te doen hoor (heb ook wel andere merken geprobeerd maar altijd zeer ontevreden over jeuk dan wel wasresultaat, dus we blijven er maar bij!)

Duracell
Mama

Lennard heeft 9 maanden borstvoeding gehad!

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 25, 2008, 16:42:08 »

Hier Neutral, hardnekkige vlekken zet ik eerst in een sopje met Neutral + Vanish oxi action, dan verdwijnt alles al sneeuw onder de zon. Daarna goed uitspoelen, en gewoon meewassen.

Sinds Lennard geen tarwe/mais/rijst meer binnenkrijgt heeft hij geen eczeem meer, dus heb je enig idee waar dat eczeem vandaan komt? Misschien toch nog een allergisch reactie?

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 25, 2008, 16:45:10 »

Ik weet het niet . het enige waar ik een allergie voor heb is aardbeien (en die vind ik ook smerig  KOTS) en antibiotica, maar dat heb ik al heel alng niet gebruikt. Ik heb het ook niet constant maar af en toe vlamt het ineens op.

Paws
BANNED
Mama
*

« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 26, 2008, 13:47:50 »

Waar krijg je last van exceem? want ik krijg het soms ook van bepaalde schoonmaakmiddelen. Of als ik bij iemand anders mn handen heb gewassen met andere zeep. Ik weet eigenlijk niet of je huisdieren hebt maar ik heb ook al eens last gekregen van een antivlooienmiddel.

Astrid
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 26, 2008, 14:20:59 »

in mijn knieholtes en elleboogholtes en soms ook onder mijn oksels en bij mijn oog.

knuffel

Paws
BANNED
Mama
*

« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 26, 2008, 14:23:30 »

Oei da's vervelend zeg, daar heb ik juist geen last.

knuffel
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: