Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +18/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: April 17, 2008, 19:52:36 » |
|
Ik deed het altijd in één pan... Eerst een aantal minuten de harde dingen, dan laatste minuut de hele zachte dingen erbij. Kan dus gewoon in één pan (ikke lui, hoef ik ook maar één pan af te drogen  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: April 17, 2008, 20:16:58 » |
|
Ikke nog luier, want ik gooi de pannen op het afdruiprek en zet ze morgen in de kast.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: April 17, 2008, 21:03:09 » |
|
Ikke nog luier, want ik gooi de pannen op het afdruiprek en zet ze morgen in de kast.

|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
mamatorist
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: April 17, 2008, 21:04:14 » |
|
Nou, dat #*#ding ligt alweer in de kast hoor. Ik heb geprobeerd en geprobeerd maar er kwam geen druppel uit terwijl mijn borst toch heel erg hard, vol en gespannen aanvoelt. Ik kreeg wel een vacuüm, maar hoe vaak en hoe veel ik ook in dat ding kneep er gebeurde verder niets. Ja, één armetierig druppeltje dat zo klein was dat het nog niet eens in de kolf terecht kwam. Nou ja, het is niet anders. Anders moet ik mijn kleine man maar vannacht wakker maken als het erg pijnlijk gaat worden (of zou mijn echtgenoot het ook lekker vinden, moedermelk???). Ik heb een kwartier zitten pielen. Stomme kolf en stomme pijn in mijn borst!!!!!!! Heeft erdan niemand een hongerige baby in de aanbieding?????
groetjes van een lichtelijk gefrustreerde Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
Mijn 2 meiden
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: April 17, 2008, 21:07:48 » |
|
Misschien heel gek  , maar je kan je man ook even vragen, desnoods dat hij het uitspuugd, maar dan ben jij er wel vanaf Die tip hoorde ik toevallig gisteravond bij de avond van voedende moeders, zelf nog nooit aan gedacht
|
|
|
|
|
|
Antoinette m.v. Marjolein en Sofie 
|
|
|
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: April 17, 2008, 21:09:29 » |
|
SHOOT! Kolven is toch heel anders dan echt voeden.... Weet niet of Mamamarije een ander soort kolf heeft waar het wel mee lukt? FF op de thee/koffie gaan daar? Of manlief laten proberen...  Kende die tip al wel.... en ooit ook al eens gebruik van gemaakt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: April 17, 2008, 21:10:04 » |
|
Potver...wat vervelend joh enne is met de hand kolven niet iets? dus min of meer jezelf melken, is ook ff een techniekje maar wie weet werkt het, alis er maar iets druk af. ken het gevoel wel, balen zeg. enne, misschien die kolf toch nog een keer proberen, minder krachtig ofzo? welke kolf heb je? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: April 17, 2008, 21:17:40 » |
|
Mag hier ook wel komen kolfen met spray in Zwolle dus als het echt niet gaat. Heb zelf hem ook nodig van de week op dinsdag en vrijdag (rond 2 uur laatste kolf beurt) Dus als je hem een weekend wil lenen het is een swing van Medela. Laat maar weten!
Groet Ageeth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jhl.lanjouw
Peuter

Lief: +2/-0
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: April 17, 2008, 22:15:13 » |
|
Welke kolf gebruik je, ik heb een handkolf van avent, bij mij werkte die prima zodra de tsr was ging die als een tierelier. Je mag hem lenen hoor (gasselternijveen)
Groetjes Anneke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: April 17, 2008, 22:27:02 » |
|
Ik heb een ameda kolf. Een egnell staat erop. Het is in elk geval een handkolf. In het verleden wilde het wel maar het is nu zo lang geleden dat ik gekolfd heb en nu wil het niet meer!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: April 17, 2008, 22:30:16 » |
|
Hey Marloes,
Niet gaan kolven totdat de blaren op je tepels staan! Het gaat niet om de kracht, maar om het ritme. Bedenk je hoe het live voeden gaat... beeld je die bewegingen en gevoel even in, en probeer dat na te bootsen.
Hoop dat je kleine vent dadelijk gewoon de harde plekken wegdrinkt, maar als dat niet zo is, trek dan morgen gelijk even aan de bel!!! Borstontsteking willen we toch echt wel voor wezen!
Trusten voor straks!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Lief: +4/-0
Je kan ook niet alles weten...
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: April 17, 2008, 22:41:54 » |
|
Misschien ten overvloedde maar ga niet elke dag kolven hè! Dan stimuleer je je produktie allen maar weer. Éen keer goed leeg kolven en dan weer Stijn de boel laten regelen. sterkte hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: April 17, 2008, 23:09:58 » |
|
nee idd, niet iedere dag gaan kolven, maar hopelijk komt stijn dadelijk nog en helpt je van dat rottige gevoel af meis. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
Mijn 2 meiden
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: April 18, 2008, 09:38:45 » |
|
Hoe gaat het nu, zijn je borsten al weer wat leger?
|
|
|
|
|
|
Antoinette m.v. Marjolein en Sofie 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: April 18, 2008, 09:40:38 » |
|
En? Stijn weer doorgeslapen? of heeft hij je geholpen om dat rottige gevoel weg te krijgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|