Hoi Lien,
Nou toevallig is Mertel vandaag precies 6 maanden oud en hebben we net wat biobim door de borstvoeding gemengd.
Dit heeft mijn man in een fles aangeboden maar hij moest er niets van weten. Hij was alleen maar aan het spelen met de fles en vervolgens werd deze hard weggeduwd.
We hebben nog een beetje overgegoten in de tuitbeker en hier heeft hij wel ongeveer 3 slokken van gedronken.
Vervolgens werd er een heel smerig gezicht opgetrokken en heeft hij zijn buikje lekker rond gedronken aan de borst.
Haha de eerste kennismaking met Biobim was dus niet zo´n succes, maar dat geeft niks. Komend weekend gaan we met groente beginnen.
Ben erg nieuwsgierig hoe dat gaat.
Tja, hoe gaan de nachten.... Gemiddeld komt hij 2x per nacht. Rond 01.00 uur en rond 05.00 uur (rond 07.00 uur staan we op). Maar meestal komt hij in de avond ook een keer of twee. Allemaal puur en alleen voor voeding en dan slaapt hij direkt weer in.
Gisteren heeft hij de avond gewoon doorgeslapen en kwam hij alleen 2x ´s nachts. Maar vandaag is het weer anders en heb ik hem net nog een keer gevoed en komt hij waarschijnlijk vannacht alleen nog.
Het is dus vrij wisselend.
Ik kruip ´s morgens ook nog wel eens terug hoor. Maar omdat Mertel nu elke keer langer op is tussen zijn slaapjes, vind ik het vaak zonde om zelf terug in bed te kruipen om bijv. 10.00 uur. En helaas lukt het ook niet altijd om ´s avonds om 22.00 uur in bed te liggen (al helemaal niet met dat warme weer). Maargoed, we doen ons best. Elke avond weer hoop ik op een goede nacht. En als dat lukt ben ik erg blij en uitgeslapen

, en als dat niet lukt, tja dikke pech

, hopelijk volgende nacht beter.
Komt vast wel goed.
Succes en sterkte in ieder geval!
Groetjes Erika