Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. November 21, 2008, 03:05:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Biobim  (gelezen 2366 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Erika
Peuter

Lief: +1/-0

« Antwoord #105 Gepost op: Juni 10, 2008, 21:28:50 »

Ja precies, er zijn genoeg momenten dat je er even doorheen zit, maar lezen op dit forum doet wonderen.
Ik heb vooral veel ontzag voor de mensen die ook nog eens een dieet erbij volgen, of mensen die fulltime kolven.
Dan denk ik wel eens: Erika niet zeuren!

En nu we de magische 6 maanden hebben gehaald geeft me dat ook een erg goed gevoel.
En ook een gevoel van trots. Ik hoef in ieder geval nooit ergens spijt van te hebben.
Ons doel is bereikt. Nu gaan we het gewoon zo lang mogelijk proberen vol te houden. Totdat ik er genoeg van heb, of totdat Mertel er genoeg van heeft. De druk is in ieder geval van de ketel.

Tja, de klusjes blijven hier ook wel eens liggen hoor. Tijd voor jezelf is ook erg belangrijk. Soms is gewoon een uurtje lekker in een tijdschrift lezen al genoeg. Heerlijk! Dan maar de volgende dag dweilen, onkruid plukken of wc schoonmaken.

PS Mertel kwam weer voor een voeding... zo zie je maar weer. Elke avond is anders.

Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #106 Gepost op: Juni 10, 2008, 21:53:18 »

Ik vind het nadeel van biobim dat je het met een lepeltje moet voeren of in een fles moet doen, dat is niet echt de "rapley" methode en je laat de regie niet bij het kindje zelf... (kom gewoon ff terug op de biobim  Knipoog)

Nele krijgt soms biobim. Tja, en met een lepeltje. Ik laat haar eten met rapley maar ook geef ik haar eten met een lepeltje. En zij geeft zelf aan wanneer ze niet meer wil want dan gaat haar mond niet meer open. Dring je aan dan draait ze haar hoofd weg. En dat is juist het moment om te stoppen!
Sommige groentes eet ze lekker zelf. Vanmiddag de erwtjes niet hoor. Die stop ik in haar mond. Anders verandert de boel nog meer in een erwtenknikkerbaan!  Ik is rollend over de vloer van het lachen!

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Erika
Peuter

« Antwoord #107 Gepost op: Juni 11, 2008, 08:37:29 »

Ik ga vandaag wat meer Biobim door de voeding doen zodat we een echt dikke pap krijgen en dan mag Mertel het zelf pakken (of niet).
We zijn nu toch met de Biobim bezig en aangezien we komend weekend samen groente willen geven, proberen we tot het weekend Biobim.
Zet ik m lekker in zijn stoel buiten neer want het zal vast wel een kliederboel worden, maar aangezien hij het schuim in zijn badje ook steeds probeert te pakken en in zijn mond wil stoppen, denk ik dat dat wel goed zal gaan. Nu nog lekker vinden.... haha.

Lien, vannacht kwam Mertel inderdaad weer om 01.00 uur en 04.30 uur.

Erika
Peuter

« Antwoord #108 Gepost op: Juni 11, 2008, 14:26:19 »

Nou, we hebben het Biobim papje geprobeerd hoor.
De foto´s spreken boekdelen maar helaas kan ik die hier niet plaatsen.
Deze zijn 2,87 MB per stuk en ik zou niet weten hoe ik deze kleiner kan maken.

Ik had de biobim zo dik gemaakt dat hij het kon pakken maar op een gegeven moment werd het toch weer dunner.
Toen ik er weer wat Biobim door roerde vond Mertel de lepel zo interessant dat die in zijn mond ging.
Uiteindelijk verdween zowel de lepel als het bord onder tafel.

Hij heeft wel wat binnen gekregen maar lekker vindt hij het nog niet.

Heb Mertel vervolgens tot zijn oksels onder de kraan gehouden en met een washandje zijn nek en gezicht gepoetst.
Als dat spul opdroogt is het even boenen hoor.
Maarre... ik ga even dat topic lezen over de slabbertjes met lange mouwen...  hmmm

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +37/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #109 Gepost op: Juni 11, 2008, 20:25:16 »

Ik is rollend over de vloer van het lachen! Ik is rollend over de vloer van het lachen! Ik is rollend over de vloer van het lachen! Ik is rollend over de vloer van het lachen! Ik is rollend over de vloer van het lachen! ik zeik in men jurk

Je verhaal spreekt tot mijn verbeelding! Zie het zowat zo voor me!

Foto's zien we binnenkort graag!

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #110 Gepost op: Juni 11, 2008, 21:09:57 »

hahahah geweldig, wat een verhaal, hihihih

hier eet lisanne nog steeds ala rapley maar wil nu net als broer en zus ook een lepel of een vork, met veel dingen krijgt ze de lepel gewoon en haar eten in een diep bordje en gaan met die banaan, maar met soep oid is dat wat lastiger, dan geven wij het lepeltje met de soep in haar hand, lukt het nog niet altijd, maar oke, hihihih

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Erika
Peuter

« Antwoord #111 Gepost op: Juni 12, 2008, 18:27:42 »

En de daarbij behorende foto´s...

Erika
Peuter

« Antwoord #112 Gepost op: Juni 12, 2008, 18:28:29 »

En de laatste... toen verdween het hele zaakje onder tafel.

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +16/-1

« Antwoord #113 Gepost op: Juni 12, 2008, 18:46:19 »

Wat een heerlijke foto's. Super om te zien hou jou kleintje zijn pap laat verdwijnen.  Haha wat een lol

knuffel

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +37/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #114 Gepost op: Juni 12, 2008, 19:40:07 »

hahahahaha dat is idd een fantastische fotoshoot!!!

Giet het zo in zijn schoot hihi

AndreaF
Peuter

Lief: +0/-0

« Antwoord #115 Gepost op: Juni 12, 2008, 19:46:48 »

Geweldige foto's, vooral die laatste.

Groetjes, Andrea ~ Trotse mama van Ryan (1 november 2004) en Vince (26 september 2007)

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omhoog
  Print  

Ga naar: