|
|
|
Erika
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: April 30, 2008, 15:07:48 » |
|
Zo, hij weet wel wat hij wil he!! En als je een kussen in zijn rug legt? Op die manier kan hij op zijn buikje draaien en verder slapen en als hij dan toch beslist te gaan rollen, valt hij niet zo maar uit bed. Of als je een bed hebt met een rand. Dus dat je matras in een bak ligt zeg maar. Dan zou je een grote snijplank in die rand kunnen steken, zodat hij niet uit bed kan rollen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: April 30, 2008, 15:13:21 » |
|
Wat ik me ineens afvraag (compleet offtopic ik weet het) is of onze jongens op de foto's hetzelfde shirtje aan hebben? Viel me ineens op. Helaas heb ik geen opstaande rand aan het bed. ik ga heel hard duimen dat Stijn gaat doorslapen en dan ben ik ook van het probleem af. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erika
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: April 30, 2008, 15:58:01 » |
|
Euh volgens mij niet. Mertel heeft daar een rompertje met lange mouwen van de Hema aan. Volgens mij heeft jouw manneke een t-shirt aan...
Ik ga eens even oefenen met Mertel om vanuit een bekertje wat afgekolfde melk te drinken. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: April 30, 2008, 15:59:18 » |
|
Succes!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: April 30, 2008, 16:00:09 » |
|
hihihih die stijn hier ook maar een 1.40 bed, weinig ruimte met 3 kids 
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: April 30, 2008, 17:10:18 » |
|
Hihi, dat had ik ook Marloes met dat omdraaien in bed ivm voeden aan de andere borst. Totdat Nynke tegen me zei: Waarom draai je je om? Je kan op 1 kant blijven liggen en toch 2 borsten geven! Dus nu lig ik ook altijd maar aan 1 kant, op mijn rechterzij Kyan drinkt eerst de recht (laagste) borst en dan rol ik iets meer door en geef mijn linker borst. Beetje moeilijk te omschrijven maar ben blij dat ik niet meer zo hoef te draaien bij het wisselen!
Groet Ageeth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: April 30, 2008, 17:55:06 » |
|
LOL scheelt mij weer een berg uitleg.... hihi
Maareh Marloes, ken je de stabiele zijligging bij EHBO? Daar lijkt de bovenste borst geven op. Normaal lig je haaks op je matras, maar met bovenste borst geven, liggen je schouders en bovenlijf onder een hoek van 45 graden met je matras of nog wat platter... richting buikligging voor jou dus.
Werkt hier prima, hoop alleen dat je cup meewerkt!
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
|
Erika
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: April 30, 2008, 20:37:26 » |
|
Wat een goed idee zeg. Ga ik ook uitproberen. Ik vind dat gedraai ook maar niks. Word daar veel te wakker van 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: Mei 01, 2008, 00:22:41 » |
|
Toch vind ik dat voeden van 2 borsten aan 1 kant moeilijk met kleine borsten. Ik moet wel erg ver doordraaien. 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: Mei 01, 2008, 00:28:31 » |
|
Ach heb ook geen grote cup, lukt mij ook... denk dat ik zo'n kleine B-cup heb zo ondertussen. Trekt straks wel weer bij naar een normale B-cup, maar nu is het erg weinig wat ik heb. Lig 's nachts puur op mijn rechterzij om te voeden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: Mei 01, 2008, 00:33:37 » |
|
Dan zal ik het toch nog eens uitproberen hoor... 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
Erika
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: Mei 01, 2008, 10:20:18 » |
|
Nou, we hebben weer een goede nacht gehad. Weliswaar niet zo perfect als de nacht ervoor, maar dat was ook wel erg bijzonder.
Hij kwam om 23.30 uur, 03.30 uur en 07.00 uur. Prima dus!! Vanochtend van 08.00 tot 10.00 nog even samen met Mertel teruggekropen en zo halen we in ieder geval wat verloren slaap van de afgelopen maanden in. Heerlijk.
Ben overigens vergeten om door te draaien en via 1 zijde beide borsten aan te bieden. Maar komende nacht nieuwe kans.
Fijne dag allemaal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: Mei 01, 2008, 11:03:08 » |
|
Lekker!!! Kan je eindelijk even een beetje bijtanken! Geniet ervan! 
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
|