Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 07, 2008, 10:06:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: boventanden  (gelezen 196 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
moemie
Mama

Lief: +0/-0

« Gepost op: Maart 21, 2007, 08:31:43 »

Hoi allemaal,

Bij het voeden aan de rechterkant staat er als hij klaar is  met drinken steeds een afdruk van 2 boventanden in m'n tepel. Ik heb het al geprobeerd met opnieuw aanleggen maar dat heeft niet kunnen oplossen.

Hebben jullie tips?
mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +5/-7

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 21, 2007, 08:56:03 »

Hier helpt het om hem met zijn hoofd iets hoger te leggen dan normaal.
Als je er geen pijn van hebt kun je het gewoon zo laten natuurlijk.
moemie
Mama

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 22, 2007, 16:01:54 »

ik heb er geen pijn van maar ben bang kloven te krijgen als hij zo drinkt. Maar ik zal es proberen z'n hoofd iets hoger te leggen.
Bedankt.
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 22, 2007, 17:41:59 »

De eerste paar keer zag ik ook de tandafdrukken wel in mijn tepelhof, maar heb er gelukkig geen kloven van gekregen. Haar iets anders aanleggen werkte als een tiet! Goed zorgen dat hij niet kan gaan afzakken of hangen aan de tepel. Dat was bij ons meestal het probleem, lette ik even niet goed op, hing ze toch weer een beetje aan de tepel.

Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +5/-7

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 22, 2007, 19:31:31 »

Ik denk op zich niet dat je bang hoeft te zijn voor kloven. Voorheen zat de bovenkaak gewoon daar, maar dat zag je natuurlijk niet, dat laat immers geen afdrukken achter. Ik heb hier ook altijd tandafdrukken staan na het drinken, maar daar nog nooit kloven aan overgehouden.
De enige keer dat ik last heb ondervonden van tanden en voeden was toen Yannick mijn tepel stuk beet. (tijdens de zwangerschap van Kylian, hij was ws gefrustreerd doordat de tsr zo lang op zich liet wachten  :-\  )
moemie
Mama

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 22, 2007, 19:49:55 »

De bijt angst zit er bij mij ook nog wel in. Maar met 6 doorgekomen tanden en 1 onderweg vind ik het tot nu toe aardig gaan. Kan hem nu zelfs weer voeden zonder dat hij uitgehongerd is. ;D

Die afdrukken van de boventanden laat ik wel voor wat het is. Ik heb hem net gevoed en hem wat hoger gehouden. Dat ging wel beter ondanks dat hij heen en weer aan het springen was.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: