Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 04, 2008, 22:02:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Geitenmelk....  (gelezen 213 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +19/-1

« Gepost op: Mei 06, 2008, 12:23:20 »

Hallo allemaal,

ik weet dat hier nogal wat dames zijn met kinderen met een koemelkallergie. Nu zag ik in een tijdschrift een advertentie waarin staat dat je voor kinderen van 1 tot 3 jaar een gratis proefverpakking nannycare geitenmelk kan aanvragen die geschikt is voor kinderen van 1 tot 3 jaar. Als je dit wilt kan je bellen of mailen. De advertentie stond trouwens in de Wij Jonge ouders, mocht daar naar gevraagd worden.

Ik weet niet of iemand er wat aan heeft maar ik dacht ik zet het hier toch maar neer.

Groetjes van Marloes
« Laatste verandering: Mei 06, 2008, 20:21:49 door Ageeth » Gelogd

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
Ageeth
Moderator
Super Mama

Lief: +36/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 06, 2008, 20:17:58 »

Hmm, ben eigenlijk niet zo voor.
Het blijft een soort kv alleen dan op basis van geitenmelk.
De eiwitten in koemelk en geitenmelk lijken heel sterk op elkaar waardoor het voor velen niet geschikt is als alternatief.
Dan is bv met dieet toch mijn 1e keus.

Ik heb daarom ook besloten het telefoonnummer en mailadres weg te halen omdat ik reclame voor dit product niet vind passen op deze site.

Groet Ageeth
« Laatste verandering: Mei 06, 2008, 20:22:41 door Ageeth » Gelogd

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +19/-1

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 07, 2008, 07:51:22 »

Hoi,

het leek mij juist wel handig voor ouders met kinderen met een dieet, vandaar dat ik het berichtje plaatste. Maar als het niet gepast is mag je het hele berichtje ook wel weghalen hoor.

Groetjes van marloes

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
Ageeth
Moderator
Super Mama

Lief: +36/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 07, 2008, 09:45:19 »

Hoi hoi,

Zat ook een beetje in dubio en vind het ook niet erg als de naam hier staat van dit product.
Als mensen hier iets aan kunnen hebben kan je het makkelijk vinden met Google, maar het telefoonnr. en mailadres vind ik iets teveel van het goede.

Groet Ageeth

Lilian
Mama

Lief: +1/-0

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 08, 2008, 21:45:43 »

Wij hebben het ook als advies gekregen van 2 verschillende mensen: een vriendin die acupunctuur doet en een homeopaat die electro-acupunctuur doet. Ons zoontje heeft ook kma, maar het schijnt toch dat de meesten wel tegen geitenmelk kunnen. Ook volwassenen met kma. Mijn moeder heeft dat en verdraagt wel geitenmelk.

Ik moet eerlijk zeggen: ik vind het ook spannend hoor en twijfel heel erg of we het moeten proberen, maar met zo'n proefverpakking maakt het het toch makkelijker. Ik ben nu op een koemelk, ei, soja en suikervrij dieet en ik kan je zeggen, dat valt niet mee. Zelf ben ik erg mager geworden en voel me vaak slap. Jent heeft nu 7,5 maand bv (sinds 4 maanden met Domperidon, anders sta ik echt kurkdroog!!) en dan vind ik het best een opgave. Vooral omdat hij eigenlijk ook niet tegen de Domperidon kan (zit lactose in).

Dus ik vind het denk ik het proberen waard, maar ik snap de twijfels!

Groetjes Lilian

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: