mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 02, 2008, 09:17:33 » |
|
Die Rodrigo, wat een eigen willetje gaat hij krijgen. Gelukkig wilde hij later wel bij je drinken.  van Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 02, 2008, 09:19:50 » |
|
hoi, vanacht heeft hij 1 x gedronken en vanmorgen ook een beetje. het is niet zoals hij normaal drinkt. is dit een fase of afbouwen?of toch omdat ik misschien ongesteld word, maar ja dat zet niet door. liefs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 02, 2008, 09:22:40 » |
|
Hmm lastig hoor. Stomme menstruaties ook altijd. Vaak zit je erop te wachten maar het kan niet snel genoeg voorbij zijn. Gelukig boycot hij de bv niet volledig. Ik hoop dat je nog even een mooie foto van de voeding kan laten maken voordat hij helemaal niet meer wilt. Kleine mannetjes vworden groot... maar waarom al zo vlug??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 02, 2008, 09:26:32 » |
|
net gekolfd..uit iedere borst 240 cc. terwijl rechts normaal maar 100 cc doet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 02, 2008, 09:31:31 » |
|
 iedere borst 240 cc?¿ Jeez dat moet zowat zeer hebben gedaan! Hoop dat Rodrigo de melk nu snel weer lekker vindt! Misschien nu je je borsten helemaal leeggekolfd hebt, er toch iets is "losgeschoten" waardoor er weer gewoon oude vertrouwde melk voor hem is? Heb je de nootjes nu even laten staan? Misschien dat dat nog een oorzaak zou kunnen zijn? De "nootsmaak" niet gewaard werd? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 02, 2008, 12:47:46 » |
|
ik hoopd athi j het vanavond lekker vind.ik heb idd de nootjes laten staan. durfde het nu even niet aan. Ja ze stonden echt op knappen. was ook zeer opgelucht vanmorgen. zijn nog wel beurs en gevoelig,maar ook weer vol dus zit weer te kolven. meestal ook wel 3 keer op het werk.
liefs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 02, 2008, 13:08:28 » |
|
JEEEEEEEEEEEEEEEEEETJE 240cc, poeh zeg
afwachten hoe hij het vanavond vindt dus.
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 03, 2008, 19:25:40 » |
|
hoi meiden,
hij heeft gisternacht goed gedronken. Volgens mij wordt hij ook ziek, want hij voelt ook warm aan. Normaal wil hij meer drinken en minder eten. Maar nu is het wel minder eten maar niet meer drinken. hij heeft vanmorgen, tussen de middag en net gedronken. Ik heb er net wel een spelletje van gemaakt, hij lach helemaal in een deuk. we lagen met z'n tweeen op de grond borst eruit en hij dronk heerlijk. Daarna nog zoals normaal in de stoel lekker in mijn armen verder gedronken. Rechts gaat goed. Zitten alleen wel vol voor mijn gevoel, maar als ik dat leeg kolf dan heb ik toch meer vraag?? terwijl er genoeg aanbod is. liefs Rebeca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 03, 2008, 21:14:02 » |
|
Hey Rebeca, In geval van veel stuwing (om wat voor reden dan ook) mag je éénmalig helemaal leegkolven om een borstontsteking te voorkomen en heftige krampen (veel voormelk) te voorkomen. Niet te vaak doen, maar als je het nodig hebt WEL doen! Ja het is aan de ene kant extra vraag... maar je voorkomt er een hoop ellende mee. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 03, 2008, 21:25:27 » |
|
1 keer leegkolven per dag of gewoon eenmalig? ik heb namelijk gisterenochtend ze helemaal leeggekolfd, was toen 240 cc per borst. Daarna 180 cc per borst . Vandaag niet gekolfd omdat ik thuis ben. maar zal ik dat dan maar wel doen zo?
liefs Rebeca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Mei 03, 2008, 21:34:10 » |
|
Hey Rebeca, Dat éénmalig slaat erop dat je het niet te vaak gaat doen, maar alleen als je echt verwacht dat het niet meer leeggedronken gaat worden en het zeer gaat doen. Vanavond kan je best nog een keer helemaal leegkolven. Als ik het zo hoor (ehm lees) zijn je borsten nu nog niet leeggedronken en voelt het niet prettig aan, vannacht wordt alleen nog maar meer melk aangemaakt en anders kan je midden in de nacht gaan zitten kolven. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Mei 03, 2008, 21:40:25 » |
|
het is ook dat hij veel minder komt in de avond/nacht. En dat nu ook dat zij slecht drinkt. Hoewel ze vandaag wel goed haar best heeft gedaan. Ben net ook al 3 keer wezen voeden. he hij wordt net wakker..speak of de devil..hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Mei 13, 2008, 21:05:38 » |
|
En drinkt Rodrigo nu beter? Ik ben eigenlijk wel benieuwd!
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Mei 13, 2008, 21:12:59 » |
|
ja hoor. hij drinkt weer als vanouds.. eigenlijk meer weer. geen peil op te trekken. Liefst drinkt hij ze nu allebij leeg. maar dat kan/mag niet altijd. In de nacht gaat het goed, zolang hij kan drinken. moet hij wachten dan kan hij weer erg boos worden. Vanacht sliep hij door..wist niet wat me overkwam.. maar vanmorgen wist hij niet hoe snel hij moest drinken..mamamamamamama dinke!!!!! Maar tussendoor hoeft hij niet, is niet erg. wat dat drinkt zij tegenwoordig wel op. Vandaag op kdv tot 1300 en toen had madam al 2 x 190 cc gedronken. thuis ook veel gedronken. had nog melk in de koeling wat tot morgen is. 100cc zo gedronken, brocolie geknabbeld..en daarna nog bij mij. Net alweer wakker en ja hoor ze wilde drinken. vette achtermelk nu want hij had ze een uurtje terug leeg gedronken. Ik nam eigenlijk aan dat zij nu wel vol zat..nu slaapt ze heerlijk..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jomama
Peuter

Lief: +1/-0
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: Mei 13, 2008, 23:11:28 » |
|
Het wat opvallend, Joost had vandaag ook een onstilbare honger, vergelijkbaar met jouw meisje! En gelukkig is je melk niet meer bah 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|