Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 10, 2012, 04:33:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: John aan de broccoli  (gelezen 1556 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamaJohn
Peuter

Lief: +0/-0

« Gepost op: Oktober 19, 2009, 16:52:26 »

Hoi  smile

John heeft al een paar keer broccoli gehad en is hier erg dol op.
We konden het natuurlijk niet laten om een paar foto's te maken.
Hij vind het echt heerlijk, mooi om te zien.
Ik had de broccoli net even te lang gekookt perongeluk , dus lekker kliederen das fijn

knuffel  Margriet
« Laatste verandering: Oktober 19, 2009, 16:54:18 door mamaJohn » Gelogd

Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: Oktober 19, 2009, 16:52:26 »

esther mv 4 meiden
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 19, 2009, 17:28:26 »

leuk om te zien! Hier ook altijd feest met broccoli knuffel

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09
mamaMarije
Super Mama

Lief: +25/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 19, 2009, 18:55:30 »

lekker he John!
(hij kijkt op die eerste foto wel een beetje van 'hallloooo tis nou toch wel bekend dat ik dit lekker vind, moet dat op de foto?!?!'  das fijn)

enne... wat voor hond hebben jullie? (ben niet nieuwsgierig, maar weet wel graag alles hoor  Knipoog)
Nicole
Moderator
Super Mama

Lief: +11/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 19, 2009, 18:55:47 »

lekker snoetje trekt ie hoor, hier alleen de wortel nog maar favoriet.....vaanvond spinazie geprobeert, gaf ook een leuk groen gezicht, maar werd me niet in dank afgenomen....

knuffel

Ageeth
Super Mama

Lief: +37/-0

Have a nice day, unless you made other plans

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 19, 2009, 19:25:12 »

Haha, geweldig! Heerlijk dat ontdekken!

Groet Ageeth

Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl

jochemsmama
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 19, 2009, 20:14:19 »

Lekker ventje  goei van je!

mamaJohn
Peuter

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 19, 2009, 21:18:51 »

enne... wat voor hond hebben jullie? (ben niet nieuwsgierig, maar weet wel graag alles hoor  Knipoog)

We hebben 2 langharige dwergteckeltjes en ze heten Sissy en Daisy.Super lieve en eigenwijze hondjes en ik zou absoluut niet zonder ze kunnen. Love is in the air!
Ze vinden John ook helemaal geweldig vooral de jongste , ze wil steeds met John spelen en brengt steeds hun oude sok naar John toe , ze zitten dan beide aan een kant te trekken.Mooi om te zien.John schatert het uit van het lachen als hij ze ziet vooral als ze samen aan het spelen zijn.
Hebben jullie ook een hond of andere dieren?

Groetjes Margriet
« Laatste verandering: Oktober 20, 2009, 07:56:02 door mamaMarije, Reden: quote gefixed » Gelogd

mamaMarije
Super Mama

Lief: +25/-0

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 20, 2009, 07:58:07 »

Leuk he hoe kids met huisdieren kunnen zijn!
Vrienden van ons hebben 2 kleinere honden en hun zoontje is ook helemaal gek op die beesten, schateren tot en met als die beesten in de weer gaan haha

Wij zelf hebben nu nog maar 2 katten en 1 vis.... ooit waren dat 3 katten, 2 cavia's, een konijn en 3 vissen.... de beestenboel is nu te behappen hiervoor was het meer een kinderboerderij  Knipoog

Maar zag net randje bench op de foto en was toch wel benieuwd.
mamaJohn
Peuter

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 20, 2009, 11:34:09 »

Leuk...zeg al die beesten.
We hebben ook nog 2 poezen , Maupie en Simba.Deze 2 hebben we van de eigenaar gekregen waar wij ons huis van gekocht hebben.Deze man wilde de poezen niet langer hebben.Hij had ze dag en nacht weer of geen weer altijd buiten, ze mochten nooit in huis komen.Best zielig , vind ik.
We zijn ook wel 3 dagen bezig geweest om ze naar binnen te lokken, ze durfden niet waren doodsbang.
En nu is 1 ervan echt een huispoes geworden , een paar keer per dag moeten we haar echt buiten zetten (we hebben geen kattenbak) omdat ze toch haar behoeft moet doen maar als het aan haar ligt blijft ze het liefst de hele dag binnen bij de kachel.De andere mag graag buiten zijn overdag en komt alleen even binnen om te eten.Ze zijn nu 12 jaar en superlief.
Ook hebben we nog parkietjes en dwergkwartels in de voliere achter het huis.Dat is ooit eens begonnen met 2 parkietjes die ik nog had toen ik thuis woonde bij mijn ouders.Deze parkietjes hadden we eerst in een kooi in huis maar dat wilden we niet langer , geeft veel stof en is slecht voor je longen.We kregen er een paar bij van opa en oma omdat mijn opa overleden was kon en wilde mijn oma de parkietjes niet langer hebben.
Meer beesten willen we niet hebben, tenminste ik niet , mijn man wil nog wel een konijntje (onder het mom van leuk voor John, dus niet he...meer voor hemzelf) Ook wil hij nog wel ons jongste teckeltje ooit eens laten dekken en daar natuurlijk ook weer 1 van houden.Maar dit zie ik niet zitten en gebeurt het dus ook niet (je moet er wel beide achter staan).Ik zou ons hondje wel eens willen laten dekken maar dan wil ik zeker weten dat ze allemaal een goed tehuis vinden en wil zelf niet meer houden.Als dit niet zeker is dan doen we het ook niet.Anders kunnen we er zelf wel uitgaan Haha wat een lol
We hopen wel over een tijdje weer voor een 2e kindje te gaan.Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden.

knuffel Margriet

mama van lotte
Peuter

« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 27, 2009, 13:34:23 »

wat mooi he, alles ontdekken. tongflipper
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: