Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 11, 2008, 11:57:15

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: menstruatie..  (gelezen 350 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Annemam
Dreumes
**

Lief: +0/-0

« Gepost op: Oktober 17, 2007, 23:02:11 »

Heee ladies,
Ik ben één van de gezegende vrouwen die tijdens BV niet menstrueert, jihaaaa (hoewel ik er geen hekel aan heb hoor, maar toch lekker...). Maar nu hoorde ik dat wanneer je afbouwt (mindert) omdat de kleine aan vaste voeding gaat, de menstruatie vaak weer op gang komt. Ik ben dus al een paar weken in afwachting maar er gebeurd niks. Hoe is jullie ervaring? Kan het ook nog langer duren?
Groetjes, Anne
ps zwangerschap is not possible!

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +26/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 17, 2007, 23:19:26 »

Hai Anne,

Hier kwam eerste menstruatie met tien maanden (ondanks nog volop nachtvoedingen) hangt van je lichaam af, wanneer het zich weer aandient. Bij de één komt het heel snel, bij de ander duurt het (te) lang (in geval van zwangerschapswens). Voeden op verzoek is een behoorlijk goede manier om menstruatie uit te stellen, maar geeft dus geen garantie. Bijvoeding gooit af en toe roet in het eten, soms dient het zich al aan voor de bijvoeding .... geen peil op te trekken.

Ik was trouwens met zeven maanden met bijvoeding begonnen en duurde dus ook nog drie maanden voordat mijn cyclus zich herstelde.

Groetjes Nynke

Annemam
Dreumes
**

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 17, 2007, 23:26:13 »

ooooohhhhh, dus het kan alle kanten op! We wachten rustig af met een noodpakketje standaard in mijn tas, hihi...

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 17, 2007, 23:40:35 »

Heb ik ook hoor! Noodpakketje, normaal standaard om de 31 dagen (ja, lange cyclus) maar laat ook regelmatig langer op zich wachten (niet dat ik dat erg vind....) Heb dus toch altijd wel noodrantsoen in mijn verzorgingstas zitten.

Groetjes Nynke

karinz
Dreumes
**

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 20, 2007, 21:52:38 »

Marietje is een jaar, eet met de pot mee en krijgt overdag alleen als ik er ben. )verder ochtend avond en nacht standaard. En geen menstruatie. En volgens mij is het bij mijn zoon ook heeeeeel lang weggebleven.
Dus ja het kan echt alle kanten op...

mhhhhhhhh noodpaketje is mischien nite onverstandig ondertussen'

Marloes
BallenBak
Mama

Lief: +7/-11

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 22, 2007, 11:17:14 »

Hier weer ongi na 5,5 maand.... had best nog wel wat langer mogen wegblijven, maar och... kep er ook niet zoveel last van. Enne, dat noodpakketje heb ik ook eigenlijk altijd in de tas ;)
purk
Peuter

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 22, 2007, 11:37:00 »

hoihoi;

Hier nog geen teken van ongi... Tenminste wel ene paar keer zo dat ik dacht ow nu begint t maar toen was t weer weg... dus van een normale ongi nog geen sprake na 8,5 maand en ik vind t prima!
natascha

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 22, 2007, 18:55:05 »

hoi, ik was na 6 maanden alweer ongesteld. Maar ben het maar 2 keer geweest, want ben met 9 maanden zwanger geraakt..

groetjes Rebeca

danuca
Dreumes
**

Lief: +1/-0

you came to me and filled that space in my heart

« Antwoord #8 Gepost op: Februari 05, 2008, 21:28:22 »

bij is het zo gek...13 weken na de bevalling ben ik ongesteld geworden en sindsdien niet meer. ik geef we borstvoeding en catinca wordt eind deze week 26 weken...appart, he of is dat toch niet zo gek?

i've longed for you and i have desired, to see your face, your smile, to be with you...my little baby...
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #9 Gepost op: Februari 05, 2008, 21:31:24 »

Is niet zo gek hoor Dana! Hoor het in ieder geval wel vaker, misschien met 13 weken een paar doorslaapnachten gehad??? Of drukte waardoor alles beetje van slag was? Bij de meeste vrouwen komt de menstruatie pas later weer op gang (bij borstvoeding) alleen hebben sommigen de pech al veel eerder ongesteld te worden.

Groetjes Nynke

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: