Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 28, 2008, 22:15:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: moet ook niet zeggen dat het goed gaat  (gelezen 373 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
karinz
Dreumes
**

Lief: +0/-0

« Gepost op: Maart 11, 2008, 19:35:09 »

dat wordt gelijk afgestraft...
(valt wel mee moet het gewoon ff kwijt)
Maqrietje is op zijn best een matige eter, maar nu is het helemaal huilen met de pet op.Het is al een paar dagen erg matig. Ze is erg verkouden. Maar vandaag is het niet leuk meer. Ze wil geen brood, geen avondeten en zelfs de crackers wil ze niet echt. Wel krentjes overigens. Ze wil wel drinken, veel bij mij en wat thee.

en wat doe je dan. Ik vind het niet zo leuk en stiekum maak ik me toch zorgen. triest
Hebe rgens het gevoel dat ze ook aan het kijken is hoe ver ze kan gaan. Grotendeels heb ik zoiets van als ze honger heeft dan komt ze wel. enzo enzo....
Ze heeft zelfs de nachtvoeding overgeslagen...
(da's dan weer minder erg ;) )

zucht
het zal vast zijn dat ze verkouden is of last van tandjes of weet ik het
ze is verder vrolijk en alert (en erg plakkerig) dus ergens maak ik me ook weer niet zo druk
en toch he...

lekker onsamenhangend is dit. Maar most het even kwijt...

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 11, 2008, 19:38:27 »

Hey Karinz,

Jassie daar zit je niet op te wachten. Klinkt alsof ze "gewoon" iets onder de leden heeft... drinkt nog wel goed en krentjes wil ze ook nog wel... Misschien makkelijker weg te werken, minder gevoelig voor tandvlees of keeltje... Het blijft gissen, hoop dat ze snel weer de oude marietje is! Pietje nergens last van?

Ze kunnen gelukkig behoorlijk wat hebben, als ze maar blijven drinken!!! Fruit wil ze ook niet?

Sterkte meis!

Ageeth
Moderator
Super Mama

Lief: +26/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 11, 2008, 20:04:37 »

Hoi Karinz,

Tja zal je altijd zien...niet op hout geklopt?  Knipoog
Hier ook wel beetje wiebelig mannetje die niet zoveel wil eten en aan het testen is waar de grenzen liggen.
Denk hier aan een sprongetje.
Fijn dat ze wel iets wil qua drinken en de lekkere krentjes...
Hoop dat ze zich snel weer wat lekkerder in haar vel voelt en weer een beetje zelf kan gaan spelen ipv aan mama's rokken hangen.

knuffel Ageeth

karinz
Dreumes
**

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 12, 2008, 12:34:31 »

Nope niet afgeklopt, dat zal het zijn. =) Vannacht kwam mevrouw lekker voor een nachtelijk slokje en vanochtend werd ze heel vrolijk wakker. En gingen er wel vier stukjes brood zonder morren in. Nu is ze op de crèche dus heb ik er even geen zicht op. Ik hoor niks dus het zal wel goed gaan. =) Ze zijn daar behoorlijk pragmatisch en .
Toen ik haar maandag bracht zei een van de leidsters dat ze deze week een dependance van Pieterburen zijn. Alles blaft en kucht snottert en proest.

Ik zie vanavond wel

MamaAnnelies
Zuigeling
*

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 12, 2008, 14:14:07 »

Toen mijn zoon net een jaar was heeft hij 2 weken lang vrijwel niks gegeten. Alleen drinken ging redelijk goed. Ik heb echt van alles geprobeerd, maar hij weigerde alles. Uiteindelijk huilend met het cb an de telefoon gezeten. Die adviseerden pap te geven voor ontbijt. Die pap kwam er dus met een grotere snelheid uit dan ie erin ging. Toen bleek dat hij buikgriep had EN er kwamen 2 voortandjes en 2 hoektanden door... Dan zou ik ook niet willen eten  wahahahahahhaa
Maar goed, een kind kan dus veel hebben. Een paar dagen niet of slecht eten kan geen kwaad, alleen voor jou als moeder, omdat je je steeds meer zorgen maakt :-(
Vaak weet je pas achteraf wat het geweest is...

Sterkte en hopen dat het nu weer goed gaat.

Mama van Roan (11-7-03), Lenci (18-2-05) en Nika (14-9-07)
karinz
Dreumes
**

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 12, 2008, 22:13:18 »

op de creche kaakje + sap, 3/4 boterham, fruit (ging erin als koek) en sap en rijstwafel en sap en vanavond ging het eten ook best aardig.
Al is en blijft mevrouw wel veel kieskeuriger dan haar broer. En ze is een zoetekauw.

hmmm

ze had oveigens niet gepoept
DAT vond ik nou weer niet zo raar ;)

Thanks voor het begrip trouwens

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 12, 2008, 22:21:07 »

Dat klinkt goed!!! Hihi vrouwen vaak wat kieskeuriger dan mannen toch?

Komt wel goed met Marietje hoor! Idd zoals MamaAnnelies al zegt, dat het alleen kwaad kan voor jou als moeder....

Dikke knuf!

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: