Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Januari 10, 2009, 03:08:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: over borstvoeding  (gelezen 2451 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #15 Gepost op: April 08, 2008, 13:15:30 »

wahahahahahhaa
Wat een verhalen zeg!
Marloes, wat een ondernemend ventje heb je toch!
Nele ligt ook nooit stil. Wil wel steeds gaan zitten tijdens het drinken. Misschien moet ik ook maar eens een zittende houding uitproberen met haar. Dat zij zit he.
Maar... goh ik zit zelf met een naar gevoel... dat de tijd zo hard gaat. Ze verandert nu met de dag. Dadelijk is het kleine baby'tje voorgoed "groot" en ze is onze laatste  Huilie .
Het doet altijd pijn van die prille tijd afscheid te nemen. (heb al 2 keer gedacht dat het de laatste was. Maar Nele is dat echt)

Elke leeftijd heeft zijn charme. Zo ook kindjes die staand drinken bij mama.  HEb ik nog niet meegemaakt maar hopelijk met Nele wel straks!  Love is in the air!

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +21/-1

« Antwoord #16 Gepost op: April 09, 2008, 18:42:18 »

Hoi,

ik heb dat ook hoor dat ik het zo snel vind gaan allemaal. En zeker met zo'n vlug en ondernemend kind als Stijn is. Ik vind hem echt geen baby meer als ik hem met andere baby's vergelijk. Ik heb ook al heel wat via marktplaats verkocht, omdat hij ws onze laatste is, mochten er geen cadeautjes komen.  Van het lachen of wat? Het huis is vol maar mijn hart nog lang niet. Laatst zat ik weer te kijken in de kratten met babykleertjes en verbaasde me erover dat Stijn al zo hard is gegroeid. Ik bewaar ze voor iemand die ik ken die net zwanger is en als ze een jongen krijgt mag ze komen uitzoeken en anders gaat het naar de tweedehandswinkel of op marktplaats.

Groetjes van Marloes

Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Lief: +4/-0

Je kan ook niet alles weten...

« Antwoord #17 Gepost op: April 10, 2008, 00:29:14 »

Wat dacht je van deze:
Emma ziet haar kans schoon als ik na het douchen op bed lig. zittend naast mij begint ze te drinken. Michiel komt er naast zitten en als zij loslaat doet hij alsof hij drinkt. 'Nee papa is voor kleintjes!' Even later heb ik aan de ene borst Emma hangen en aan de andere doet Michiel alsof.
Volgens Emma zijn borsten niet voor papa's wel voor een eventuele baby  love

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #18 Gepost op: April 10, 2008, 18:46:48 »

Het lijkt wel of Stijn zich dat steeds vaker afvraagt. Hij laat dan los, kijkt met hele grote verbaasde ogen naar mijn borst, vervolgens kijkt hij me verbaasd aan net of hij wilt zeggen van zit dat ding echt aan jou vast? en knijpt dan even in mijn tepel of drukt hem naar binnen, om vervolgens zijn mond weer heel wijd te openen en weer verder te drinken, maar dan kijkt hij wel naar mij net of hij in de gaten wilt houden dat ik niet weg loop. Wat is bv geven toch genieten!  Love is in the air!

Groetjes van Marloes

Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #19 Gepost op: April 10, 2008, 18:54:39 »

Ja lief he?
nele kan ook zo naar de borst kijken. Met de tepel spelen, lees knijpen (auw!) en dan trekt ze hem naar haar mond.
Maar kijken of ik wegloop... nee dat doet ze nog niet  Ik is rollend over de vloer van het lachen!

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Je kan ook niet alles weten...

« Antwoord #20 Gepost op: April 10, 2008, 19:12:18 »

Lief zeg, kan mij idd herinneren dat Emma ook zo geinteresseerd was waar het nou vandaan kwam.

Ageeth
Moderator
Super Mama

Lief: +36/-0

« Antwoord #21 Gepost op: April 10, 2008, 21:16:56 »

Ow wat lief! (nou ja dat trekken dan iets minder)  Knipoog
Erg mooi om die nieuwsgierigheid te zien.

Groet Ageeth

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #22 Gepost op: April 11, 2008, 10:00:25 »

Dat ontdekken van alles is toch zo mooi om te zien en blijkbaar horen de borsten daar ook bij. Fntastisch toch. Ik zorg er nu wel twee keer zo goed voor dat zijn nageltjes geknipt zijn want Stijn is niet echt heel erg voorzichtig aangelegd.

Groetjes van Marloes

Yvonne
Super Mama

« Antwoord #23 Gepost op: April 11, 2008, 10:14:12 »

Echt heerlijk de nieuwsgierigheid bij die kleintjes en die verbazing over kleine dingen, die wij al zo vanzelfsprekend vinden. Super!

Duracell
Mama

Lief: +0/-0

Lennard heeft 9 maanden borstvoeding gehad!

« Antwoord #24 Gepost op: April 11, 2008, 19:04:58 »

Het zjin net kleine poesjes, lekker kneden met hun handjes..... lol

Rebeca
Super Mama

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #25 Gepost op: April 11, 2008, 22:06:30 »

lief he die nieuwsgierigheid. Herken het van Rodrigo. Geweldige kindjes!!

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #26 Gepost op: April 17, 2008, 18:40:17 »

wat doen mijn borsten zeer zeg. Het is fijn dat Stijn doorgeslapen heeft maar dat hebben mijn borsten nog niet door geloof ik. Ik voel overal harde plekken en Stijn is nu ook heel vlug verzadigd. Hij kan er gewoon niet tegenaan drinken. Wat doe ik hier aan??? Ik heb hem zelfs amper bijgevoed vandaag omdat hij gewoon overloopt. Iemand in Drenthe nog een hongerige baby die ik een paar dagen mag lenen???

groetjes van Marloes

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #27 Gepost op: April 17, 2008, 18:47:32 »

gezocht: leenbaby

hihih

nee, geen idee, vervelend is het wel, misschien wat druk van de ketel kolven?
 knuffel

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
antoinettez
Moderator
Super Mama

Lief: +14/-0

« Antwoord #28 Gepost op: April 17, 2008, 19:01:48 »

Probeer hem zo lang mogelijk aan 1 kant te laten drinken, dat hij die ook echt helemaal leegdrinkt.
De harde plekken kan je het beste weg proberen te masseren onder bijvoorbeeld een warme douche.
En als het echt niet meer gaat een keer de boel goed leegkolven.

Sterkte  knuffel

Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #29 Gepost op: April 17, 2008, 19:04:25 »

Dank je wel. Stijn drinkt altijd maar aan één borst. En nu dus geeneens helemaal leeg. Ik ga zo eens even zoeken waar ik de kolf heb opgeborgen. Had ik nou toch maar de keukenkastjes uitgesopt...  ik heb dat ding al zolang niet gebruikt. Moet ik hem dan ook weer uitkoken? Dat hoeft toch niet meer als je kindje zes maanden is of wel??? Flesjes en fopspenen kook ik namelijk ook niet uit.

Groetjes van marloes

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7   Omhoog
  Print  

Ga naar: