Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Januari 10, 2009, 05:36:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: over borstvoeding  (gelezen 2518 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Lief: +4/-0

Je kan ook niet alles weten...

« Antwoord #60 Gepost op: April 18, 2008, 14:34:50 »

dit is okee Hiep hiep hoera voor Stijn! en voor Marloes natuurlijk

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +21/-1

« Antwoord #61 Gepost op: April 24, 2008, 21:04:19 »

Sinds gisteren gaat Stijn heel tevreden smakken nadat hij heeft gedronken. Heerlijk tevreden ligt, hangt of staat  ehmmm hij dan na te genieten. Ook begint hij steeds vaker pogingen te doen om zelf mijn shirt naar beneden te trekken om erin te kijken en gaat dan smakken. Of hij doet pogingen mijn shirt omhoog te doen en begint aan mijn beha te frunnikken. De kleine schat  Love is in the air!!

groetjes van Marloes

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +39/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #62 Gepost op: April 24, 2008, 21:57:58 »

hahaha Renée doet al maanden aan zelfbediening.... hoef ik niet eens meer te helpen... MAMA... de bar is open!!!

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #63 Gepost op: April 24, 2008, 22:02:09 »

hahaha Renée doet al maanden aan zelfbediening.... hoef ik niet eens meer te helpen... MAMA... de bar is open!!!

wat lief toch!!!

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #64 Gepost op: Juni 28, 2008, 10:46:00 »

Sinds een paar dagen kan ik niet eens meer mijn behabandje goed doen zonder dat meneer al smakkend te kennen geeft wel een slokje te willen. Als hij dan een speen in zijn mond heeft wordt die echt gelanceerd!!  Love is in the air! Hij weet wel wat goed voor hem is en wat lekker is!!!

knuffel

Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #65 Gepost op: Juni 28, 2008, 10:51:46 »

Nele haalt ook steeds gekkere toeren uit om bij haar melkbar te komen!  wahahahahahhaa
Ik voed haar vaak op bed omdat ze boven minder snel afgeleid is. Dat hoop ik dan.  ik zeik in men jurk
Geregeld staat ze op handen en voeten op bed en drinkt zo uit een borst. Of ze ligt half op mij en ik op mijn rug en valt ze drinkend aan de borst in slaap.  kussie
Of gewoon op haar zij aan mijn borst terwijl ik op bed lig. Maar die houding vindt ze al te simpel hoor.  Ik is rollend over de vloer van het lachen!
Zittend drinkt ze ook al. Komt ze over het bed aangekropen en hapt ze aan en blijft op handen en knieën zitten drinken.  kussie
Echt, ik voel me helemaal vereerd dat ze mijn melk zo lekker vindt! Dat is nl. te merken aan de geluidjes tijdens het drinken!  lol

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #66 Gepost op: Juni 28, 2008, 11:06:17 »

Troost je... die reactie neemt pas rond derde jaar af  Knipoog Knipoog Knipoog
Kon me gisteren in het kleedhokje eindelijk een keer gewoon verkleden zonder dat Renée gelijk om tietie begon te roepen! Zelfs in het zwembad (normaal wil ze dan echt wel een slokje) niet om gevraagd!

Machtig die verslaving!

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #67 Gepost op: Juni 28, 2008, 18:01:58 »

want tijdens de laatste voeding die ik zojuist aan Stijn heb gegeven vond hij het nodig om na elke slok los te laten, naar mij te kijken, te lachen en heel enthousiast in zijn handjes te klappen.  Love is in the air! Wat kan een klein mensje toch vertederend zijn!!!

knuffel van marloes  Love is in the air!

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #68 Gepost op: Juni 28, 2008, 20:03:34 »

hahahaha en hij werd ook gelijk gedouched? Of had hij de TSR nog net wel weggedronken?

Lief he???

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #69 Gepost op: Juni 28, 2008, 21:04:15 »

Heerlijk om dit te lezen (maar ben toch ook een tikkeltje jaloers)

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Yvonne
Super Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #70 Gepost op: Juni 28, 2008, 21:58:32 »

Wat heerlijk dat jullie hier zo van kunnen genieten. Eerlijk gezegd zit ik hier zelfs met  Huilie te lezen. Wat jammer dat ik dit allemaal heb gemist.

antoinettez
Moderator
Super Mama

Lief: +14/-0

« Antwoord #71 Gepost op: Juli 14, 2008, 22:44:53 »

Normaal voeden gaat hier niet op dit moment, dan wilt madam niet.
Maar de aparte standjes vind ze geen probleem  zucht, ik vind het iets minder.
Wie weet als we weer thuis zijn, dat ze wat rust zal vinden.

Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

« Antwoord #72 Gepost op: Juli 30, 2008, 08:20:43 »

Hoi allemaal,

ik vraag me af hoelang ik nog een voedingsbeha nodig heb. De exemplaren die ik nu heb zijn echt te groot geworden. Van de week deed ik een van mijn gewone beha's aan maar dat was een crime met de voedingen van Stijn. Mijn arm werd zowat afgeklemd door het bandje. maar om nu nog veel gend aan andere voedingsbeha's uit te geven vind ik ook weer zo zonde omdat Stijn overdag steeds minder bij me drinkt. Hoe hebben jullie dit gedaan??

Groetjes van Marloes

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #73 Gepost op: Juli 30, 2008, 08:36:36 »

Tja, ik heb na ca een jaar mijn eigen bh's weer aangedaan.... En dat ging hier goed, maar heb ook geen grote cupmaat.... Hangt misschien ook af van het soort bh's wat je draagt, welk model etc.

knuffel

Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0

« Antwoord #74 Gepost op: Juli 30, 2008, 09:28:30 »

Ik draag ze nog steeds. Ik heb ook wel een paar gewone BH's, maar merk wel dat die een stuk minder lekker zitten bij het voeden. Nou drinkt Lucas overdag niet meer zo vaak, maar ik doe dus echt geen gewone BH aan als ik verwacht dat we wel eens buiten de deur zouden kunnen gaan voeden, want om er lekker mee te voeden moet een gewone BH bij mij eigenlijk even los.. dat is niet zo handig in het openbaar..
Ik koop nog regelmatig een nieuwe voedings BH. Ik let daarbij wel wat meer op hoe het er uit ziet dan hoe practisch het is, want die standaard witte of zwarte dingen zonder kantje eraan ben ik wel een beetje zat.

[Martine] 22:07: Wie is het lekkerst?
[BiggBoss] 22:07: Martine
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Omhoog
  Print  

Ga naar: