Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 08, 2008, 09:15:15

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: tijdens voeden  (gelezen 282 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Marloes
BallenBak
Mama

Lief: +7/-11

« Gepost op: September 08, 2007, 11:40:57 »

hoi hoi

Aangezien ik Marly alleen nog voed voor het slapen gaan, zitten wij dan in onze "voed-stoel" op haar kamertje. Daar is het dan lekker rustig en kan ze ongestoord drinken. Ergens anders lukt dit meestal niet meer. Ze is té snel afgeleid. Ik vind het niet erg, want dan wordt ze ook gelijk rustig om daarna te gaan slapen. Maar saai vind ik het soms wel :-[. Ik zit maar wat voor me uit te staren of heb zelf ook mijn ogen dicht en val bijna in slaap. Tuurlijk kijk ik ook wel vertererd naar haar, toch heerlijk om te zien. Maar soms... Een boekje meenemen gaat ook niet. Dan vindt Marly het boekje véél interessanter dan het drinken. Zeker als ik een bladzijde moet omslaan.
Gisteravond tijdens het voeden dacht ik dat ik hier maar eens een topic over ging maken;

"wat doe jij tijdens het voeden??"

Nou, ik dus niet veel... zelf een beetje doezelen, voor me uit staren, soms zachtjes een liedje zingen voor Marly of haar heerlijk aaien, kusjes geven en knuffelen. Want buiten het voeden wil ze dus niet meer rustig bij je op schoot zitten. Dan moet er gekropen en gespeeld worden!
Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes!!
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: September 08, 2007, 12:56:26 »

Hey Marloes,

Dat is een leuke!!!!
Tja, Renée is zo verslaafd dat ik alles kan doen tijdens het voeden... boekje lezen gaat inderdaad niet, dan wil ze bladzijdes omslaan of scheuren. Maar achter pc kan ik voeden, tijdens eten, tv kijken, onder de douche...  De laatste voeding 's avonds is ze zo gewend dat ik achter pc zit, dat ze moeite heeft om in slaap te vallen als ik het ergens anders doe. Juist dan geen aandacht, ze gaat wakker haar bedje in... maar met aandacht gaat ze spelen en werken de relaxhormoontjes minder goed. Ze krijgt haar volle portie aandacht na het badderen, bij het afdrogen en aankleden... daarna tot rust komen aan de borst bij mama.
's Nachts ga ik nog wel eens zittend voeden ipv liggend (kan ze haar eigen bed weer in) dan kan ik niet wat anders doen.... maar juist weer wel relaxed haartjes aaien en kusjes geven en haar bewonderen....

haasnoot.m
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #2 Gepost op: September 17, 2007, 13:10:13 »

Hai,

Leuk onderwerp om op te  reageren!

Ik zit nu ook te voeden. Op de bank: laptop er naast en Lisette (nu 7,5 week oud) in/op het kussen. Een hand vrij om op mijn gemak te tikken zoals nu.
Verder heb ik 3 oudere kinderen die ook tijdens de lange!! voedingen aandacht willen: voorlezen, kletsen, kijken (mam, kijk eens wat ik kan!), laatst zelfs gekwartet met ze, eten, tv kijken en zelf lezen (ook heerlijk!).
Dat was het wel zo'n beetje.
Ik hoop daat ik het zo kan blijven combineren, maar  denk  dat ook Lisette op een dag te veel afgeleid gaat worden. Tegen die tijd zie ik wel hoe dat op te lossen.

Gr. Marjan
mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +5/-7

« Antwoord #3 Gepost op: September 17, 2007, 14:39:18 »

Stofzuigen, computeren, lezen, tv kijken, met de duplo spelen, eten koken, (met de nodige voorzorg en in de doek) wandelen, opruimen, zelfs een keer een pakketje ondertekend aan de deur!!
En ja, zo af en toe in slaap vallen ;)

Eigenlijk alles wel, behalve autorijden en fietsen ;D
mama van larissa
Super Mama

Lief: +2/-2

« Antwoord #4 Gepost op: September 17, 2007, 16:43:09 »

en veel sex  dat doe ik altans haha

Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #5 Gepost op: September 17, 2007, 16:45:45 »

Pardon???? Tijdens het voeden? Nieuwe vorm van bijtijds lichamelijke voorlichting geven aan je dochter?

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +5/-7

« Antwoord #6 Gepost op: September 17, 2007, 16:48:00 »

Nee joh, dan drinkt Jacko, dat snap je zelf toch ook wel!?  ;D
mama van larissa
Super Mama

« Antwoord #7 Gepost op: September 17, 2007, 16:51:53 »

ach ja dat moeten wij niet hebben wat ik tijdens het voeden doe is meer SLAPEN

Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #8 Gepost op: September 17, 2007, 16:52:33 »

Hmmm.... zie iets voor me, maar erg charmant ziet dat er niet uit.... Zie toch liever larissa aan de borst en dan zonder ...

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mama van larissa
Super Mama

« Antwoord #9 Gepost op: September 17, 2007, 16:54:43 »

ja Nynke zonder ...

alleen Larissa aan de borst en iets doen lijkt me erg onprakties

alleen het slapen dan dat gaat wel

purk
Peuter

Lief: +0/-0

« Antwoord #10 Gepost op: September 17, 2007, 18:59:17 »

hoi allemaal;
wat ik doe tijdens voeden. nou ik lig op bed te voeden en kijk wat tv... of val in slaap ( hihi)
tussentijdse voedingen gaan op de bank.. dan is het maar een slokje dus maakt het niet uit heolang dat hij drinkt..

natascha

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: