|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Februari 24, 2008, 15:01:02 » |
|
Goed idee Nynke! Die rijstmelk. Ik heb gisteren 2 pakken meegenomen van de AH. Ik heb het nog niet gebruikt en ik heb nog geen idee hoe het smaakt. Maar juist om puree te maken enzo hoop ik dat dat een goeie vervanger is. Jurriën, onze vegetariër, eet vaak vleesvervangers van Valess en AH. Maar daar zit soja in. Dat mag ik (voorlopig) niet eten. Debbie eet of met John, vlees mee of met Jurriën Valess mee.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +28/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Februari 24, 2008, 15:02:35 » |
|
Om gewoon te drinken, vind ik het niet echt wat... maar maak er wel heerlijke sauzen mee, puree, koekjes etc. Dus echt fijn dat ik die ooit gevonden had!
Succes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superlynn
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Februari 24, 2008, 18:03:39 » |
|
HI,
Onze dochter is het eerste jaar ook vegetarisch geweest, ja niet helemaal, ik heb negen maanden bv gegeven, en zelf wel vlees gegeten, maar niet heel veel.
Ik vind al die genetisch gemanipuleerde rotzooi niet goed, voor zo'n kleintje. Ik zou het liefst helemaal geen vlees meer eten, en voortaan alleen vis eten, maar dat is zo duur, is gewoon bijna onbetaalbaar. Zeker wat wij graag eten, ja lekkerbekjes of iets is niet duur, maar als je gek bent op gamba's en krab, dan ben je zo uitgegeten.
Dus als ik dadelijk bevallen ben, komt er ook veel meer vis op het menu, en krijgt m'n baby na een half jaar een half jaar alleen vis. Lynn is er gek op, maar ja is makkelijk want die lust alles. X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Februari 27, 2008, 19:14:29 » |
|
Hoi,
hier kreeg Rodrigo ook het eerste jaar geen vleeswaren en daarna werd hij helemaal gek van vlees. Nu eet hij alleen gehakt door de pastasaus en verder eet hij geen vlees. HIj eet wel vleeswaren op brood en soms eet hij vis. Maar dan alleen een lekkerbekje. Paling, haring gaan met moeite. En de rest eten we eigenlijk nog niet.
Groetjes Rebeca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +10/-0
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Februari 29, 2008, 14:15:28 » |
|
Poeh, lastig hoor, ik weet het niet, misschien kan hij de structuur nog niet verdragen? ander brood proberen? is hij allergisch of niet? anders zou je ook eens cracottes kunnen proberen
Hoi Astrid, vandaag maar eens cracottes gekocht en hij heeft er in een keer een helemaal opgepeuzeld (oke, er was ook een gedeelte op zijn kleding beland). Bedankt voor de tip. groetjes van marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Maart 07, 2008, 20:26:20 » |
|
Marloes, je hoort vaak wel dat ze met een craqoutte beginnen. Dus da's al heel goed dat hij er een op heeft! 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Maart 07, 2008, 20:55:50 » |
|
Super hier was dat ook met sylvie, geen brood, wel cracotte en bij thomas eigenlijk ook. lisanne kan ik ze helaas niet geven
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 07, 2008, 20:57:22 » |
|
Astrid, de cracottes van Schär mogen wel hoor! Zijn koemelk, kippenei, soja en zelfs gluten vrij.
Dus als je cracottes wil geven....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 19, 2008, 14:05:42 » |
|
na al het gedoe en gemier met Stijn en zijn brood weigeren was ik er toch wel flauw van. Ik heb diverse soorten brood aangeboden (bruin, wit, fijn volkoren, beschuit en cracottes) en in diverse vormen (dubbel, in stukjes, korsten, met beleg, zonder beleg) en geen van mijn pogingen hadden succes tot ik tussen de middag op het briljante idee kwam om zelf het brood in zijn mondje te doen. Na wat onwennig gesabbel en gekauw heeft hij toch mooi bijna een hele boterham zonder korstjes op. Ik had er een dun laagje boter en wat fruithap op gesmeerd en bijna alles heeft hij binnen gehouden. Ineens ging zijn mondje ook weer op slot en ik heb verder niet aangedrongen, want ik ben allang blij met dit resultaat. Waarom heb ik hier nu niet eerder aan gedacht?  Groetjes van Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myrthe
Peuter

Lief: +0/-0
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 19, 2008, 14:11:07 » |
|
Hoi Marloes Fijn dat hij nu brood heeft gegeten, misschien nu hij het heeft ontdekt dat hij het zelf ook gaat pakken. Onbekend maakt onbemind zeggen ze wel eens. Goed zo Stijn  Groetjes Myrthe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 19, 2008, 14:15:11 » |
|
hihi als je dit eerder had bedacht, was er vast een andere aanpak nodig geweest! Onze kindjes zijn sterren in doen wat wij absoluut niet bedenken/willen/voorzien hadden.... Fijn dat hij nu iig geproefd en gegeten heeft! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 19, 2008, 14:16:48 » |
|
Ja dat verzin je toch niet. Ik had echt het idee van we gaan hem niet dwingen en nergens toe pushen en nu heeft hij vrijwillig uit mijn hand gegeten. Ik ga het morgen met het ontbijt weer proberen en kijken of hij de smaak te pakken heeft.
Groetjes van Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Maart 19, 2008, 15:19:37 » |
|
Hey wat fijn! Wie weet gaat ie nu ook zelf proberen! Eerst een paar hapjes in zijn mond en dan in zijn handje geven zodat ie het zelf kan proberen naar zijn mond te krijgen? Eet smakelijk! hihi
Groet Ageeth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 19, 2008, 20:25:34 » |
|
hahaha wat fijn Marloes, ongelofelijk he? hihihih
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 19, 2008, 21:11:26 » |
|
wat ontzettend fijn dat hij brood heeft gegeten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|