Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. September 05, 2008, 22:14:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Waneer stop je nou met borstvoeding??  (gelezen 458 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 23, 2007, 08:48:15 »

hoi Nynke

Dank je wel voor je advies, je hebt helemaal gelijk. Zo kan ukkie er niet aan wennen en zo kan ik niet zien of ukkie erop kan reageren. Ik had het niet zo bekeken. En dat ik nu mijn geitenspullen niet hoef weg te laten is wel een supervooruitzicht..mmmm
Maar ik hou wel mijn koemelk, soja, noten, zaden, pinda vrij dieet ivm Rodrigo. Alleen kan ukkie er dan niet aan wennen.mm

groetjes Rebeca

Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 23, 2007, 09:00:52 »

Gewoon heel voorzichtig opbouwen met provoceren over een tijdje... neem aan dat je Rodrigo op een gegeven moment weer moet provoceren met de stoffen die je nu weglaat. Begin dan gewoon echt voorzichtig...

Komt wel goed!
Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #17 Gepost op: Oktober 24, 2007, 19:39:39 »

lisanne ligt hier niet eens meer aan de borst maar zelfs het feit dat ik nog steeds kolf geeft idd ook al opmerkingen. pffff

maar goed, vanmorgen wel weer krom, had melk voor lisanne mee naar mijn moeder, lisanne leek nog honger te hebben, had niets meer mee.
wat zegt mijn moeder: dan leg je haar toch aan (HUH???? MAM WAT ZEG JE ME NOU?!!)
maar goed, ik gedaan, lisanne boos want dr kwam niets en jawel: hap, trek, ruk, auw! bloed!

kortom, geen goede actie, hihihih

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: