mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Gepost op: Februari 28, 2008, 16:52:25 » |
|
Hallo allemaal, Stijn ligt meestal bij mij op schoot te drinken, maar steeds vaker probeert hij te gaan zitten tijdens een voeding en regelmatig vergeet hij om los te laten  en dat doet zeer!!! Dus ik dacht dan probeer ik hem op een been van mij te zetten met een been van hem aan de binnenkant en een aan de buitenkant, maar dan moet hij zich in zo'n rare bocht wringen om en te kunnen drinken en te kunnen ademen, mijn borst hangt dan te laag voor hem  . Dus, heben jullie ideëen? Nu ga ik meestal met hem staan maar dat wordt ook steeds zwaarder. Groetjes van Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 28, 2008, 17:07:58 » |
|
Ik voed Rodrigo soms zittend en dan een been aan beide kanten van mijn lichaam. Mijn borst til ik dan op,anders hangt hij te laag. Maar meestal gaat hij in de madonna houding toch wel liggen. En jij liggend op de bank dat hij zo kan aanhappen. Kan hij toch alles zien en drinken tegelijk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 28, 2008, 17:16:59 » |
|
Hey Marloes,
Mijn meiden zaten vaak naast me, dus met de billen op de bank (of nog kussentje eronder voor het op hoogte brengen) Eén been over mijn schoot, de ander achter mijn billen langs... Maar daar moet je borst wel "geschikt" voor zijn.
Maar idd ook jij liggend/hangend op de bank en hij "staand" tegen de bank aan, is nog een optie als hij eenmaal een beetje stevig staat.
Het is even vogelen... wat voor jou en jouw borsten en jouw mannetje het beste werkt.
Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 07, 2008, 14:32:27 » |
|
Meneer heeft wat nieuws ontdekt. Als hij moe is en op schoot ligt te drinken probeert hij zich in zijn favoriete slaaphouding te draaien, dus op zijn buik met zijn kontje in de lucht en mijn borst moet dan maar meedraaien. Hij heeft al geprobeerd om zijn hoofd de andere kant op te draaien maar is er al achter gekomen dat hij dan los moet laten en de melk spoot toen in zijn oor en dat vond hij weer erg lachwekkend.
Groetjes van Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 07, 2008, 14:40:45 » |
|
 tja zal wel lekker liggen, en gelijk een oor-douche! haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 07, 2008, 16:31:12 » |
|
 , dat mannetje van jou is wel ondernemend!! Jammer dat moeder natuur niet helemaal meewerkt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Lief: +4/-0
Je kan ook niet alles weten...
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 07, 2008, 17:03:02 » |
|
Emma heeft ook zoiets, die gaat steeds vaker op haar buik liggen als we in bed liggen te voeden. Gelukkig (in dit geval) ben ik ruim voorzien en red mijn borst het wel maar prettig is anders.
Hier niet zoveel variatie wat houdingen betreft, madonna of liggend op mijn zij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 07, 2008, 21:40:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0
Mijn 2 meiden
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 07, 2008, 22:23:53 » |
|
Vanavond zat ik in mijn stoel, met het kussen er half onder. Sofie had 2 spuugdoekjes en knuffel nijntje in haar handen, wat dan zo af en toe voor haar mond zit. Dan gaat ze ook nog op haar knieen zitten of op haar tenen staan en het liefst nog met haar kont in de lucht en dat onder een hoek van 90 graden. en het hoofd ligt dan nog gewoon op het kussen.  snappen jullie hem nog?
|
|
|
|
|
|
Antoinette m.v. Marjolein en Sofie 
|
|
|
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 07, 2008, 22:50:13 » |
|
hahaha jawel... bekende houding! Zouden alle kids die uitvinden of alleen die van ons?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Lief: +4/-0
Je kan ook niet alles weten...
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 08, 2008, 10:56:06 » |
|
Joh hoe vaak ik niet zeg, 'ga nou even rustig drinken!' Soms blijft ze aanhangen maar draait wel alle kanten op als ik dan vraagof ze klaar is dan zegt ze haast opgelucht ja!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: April 08, 2008, 11:05:58 » |
|
hahaha dan heb je geluk! Die van mij laat dan los om even: Bijna mama! Te zeggen... en hapt heel snel weer aan 
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: April 08, 2008, 11:08:15 » |
|
Zojuist dacht meneer even te kunnen proberen om tijdens de voeding te gaan staan en danvooral niet loslaten he. Mijn borsten gaan niet hangen door de zwaartekracht maar doordat ze gewoonweg enorm uitgerekt worden.
groetjes van marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
purk
Peuter

Lief: +0/-0
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: April 08, 2008, 13:02:01 » |
|
Hoi allen;
Ja wat heb ik gelachen om jullie antwoorden en zo herkenbaar tegelijk! Ook ik vogel in alle houdingen om hem maar `rustig`te laten drinken. uiteindelijk is 3 maal per dag liggend op b edje nog steeds favoriet, dwz smorgens als hij wakker word, smiddags voor het slaapje ( valt dan gelijk lekker in slaap) en savonds voor t slapen gaan. de andere 2 voedingen gaan op de bank. dan zet ik hem naast mij met kussen in rug opd e billen, een arm achter mijn rug en beetje schuin naar hem toe en drinken maar! vaak tv erbij aan met muziek want dan zit hij de 10 minuten wel uit met wat afleiding. tussentijds natuurlijk ff lekker losschieten en boe roepen om vervolgens weer haastig verder te drinken. hoe dan ook , genieten geblazen!~ purk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|