Hallo Astrid,
Zorgen maken blijft natuurlijk, wel grappig dat jij je juist weer meer zorgen maakt bij de 3e.
Maar ja elk kind is ook anders en maak je je weer zorgen om andere dingen waarschijnlijk.
Ja heel maf is dat, maar goed, misschien ook wel omdat ze de kleinste van de 3 is, degene waarbij de zwangerschap het moeizaamst verliep, en gewoon omdat ze het laatste ukje binnen ons gezinntejt is en dan ook nog allergie enzo (maar goed, sylvie had het ook, alleen mindere mate)
Met het eten zou ik je geen zorgen maken, het weg gooien is ook weer een fase. (die waarschijnlijk regelmatig treug zal komen ;))
Soms eten ze alles ineens of is peer favoriet en dan ineens weer druif of even helemaal niets meer.
Dan weer veel eten, dan weer niets willen, alles pletten, eerst kauwen en dan weer uitspugen, op de grond gooien...
Geen pijl op te trekken die kids ROFL
Groetjes Ageeth
Whahaha, nee idd, geen pijl op te trekken, vanavond iig weer gesmuld van de gekookte aardappel, daar snap ik nog steeds niks van, hihih, maar het ging gretig naar binnen, nou ja, beter zo dan anders, en zolang als ze de flesjes met BV nog enigszins blieft ben ik ook happy