Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 11, 2012, 03:34:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Grrrr uitzending Taboo National Geographic channel  (gelezen 2199 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Gepost op: Augustus 28, 2009, 20:34:25 »

Extreme Kids – 26 september
De meeste kinderen groeien op in een veilige en geborgen omgeving. Echter sommige kinderen beleven een schokkende jeugd. Zou jij een peuter van drie jaar in een boksring laten vechten voor geld? Of zou je toestaan dat je eigen zoon zich laat snijden met scheermesjes om zijn religieuze toewijding te tonen? En zou je een kind van vijf nog steeds borstvoeding geven?

Waarom moet dat over borstvoeding geven aan een kind van vijf nou geschaard worden bij het laten vechten van een peuter van drie in een boksring en zelfmutilatie???

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: Augustus 28, 2009, 20:34:25 »

mamaMarije
Super Mama

Lief: +25/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 28, 2009, 20:53:27 »

zooo dat is zeker wel iets uit een hele andere categorie zeg!
Alsof je kind bv geven tot op hogere leeftijd vergiftiging is of emotionele mishandeling  hmmm
mamaJohn
Peuter

Lief: +0/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 29, 2009, 06:16:50 »

Inderdaad, dit slaat nergens op.
Een vergelijking van niks Wat Wat? Wat?
Borstvoeding geeft juist een gevoel van veiligheid en geborgenheid.Waarom weet iedereen dat nu niet? Whaaaaaaaa

Janneke
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 29, 2009, 09:04:16 »

Absurd Wat zeg je me daar?! Door dat soort dingen krijgen onwetende mensen nou het idee dat borstvoeding iets raars zou zijn.
dana-dune
Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1

TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 29, 2009, 10:04:54 »

Belachelijk dit! Blijkt maar weer dat dit programma gemaakt is door mensen zonder verstand.. potjandorie an toe!

mammavanbo
Moderator
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #5 Gepost op: September 14, 2009, 21:42:10 »

Inderdaad een vergelijking van niets  potjandorie an toe!

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #6 Gepost op: September 14, 2009, 22:18:20 »

Ze mogen op 3 oktober wel ff in Amersfoort langskomen.... kee mijn kind is nog geen vijf jaar oud en ik had een vermoeden dat de recordpoging kiele kiele zou worden met Renée, maar vanmiddag op het schoolplein vroeg ze voor het eerst sinds tijden weer eens om TIETIE!!!!

Het was winderig en in de schaduw dus ook best koud... en ik had het al koud... dus mijn antwoord: thuis mag je tietie. Nee mam, ik vin tietie lekker ik wil nu tietie! Sorry Renée, thuis mag je, mama heeft het koud en zussen komen zo, we zijn zo thuis. Thuis weer vergeten... tot vanavond. Zou ik de vijf jaar dan toch halen????

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
dana-dune
Moderator
Super Mama

« Antwoord #7 Gepost op: September 15, 2009, 08:08:39 »

Vind het echt SUPER knap van je dat Renée al zo lang van haar tietie mag/kan genieten!!  knuffel knuffel

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #8 Gepost op: September 15, 2009, 09:13:02 »

hihi niks knaps aan hoor, de eerste maanden tot eerste jaar doorkomen, dat is knap!!! Daarna is het een peuleschilletje (zelfs met dieet)

Maar ben natuurlijk wel ontzettend blij met je compliment!  Love is in the air!

dana-dune
Moderator
Super Mama

« Antwoord #9 Gepost op: September 15, 2009, 09:41:27 »

Tja die eerste maanden...ik weet er (helaas) alles van... triest

Maar juist omdat ik weet hoe moeilijk het soms kan zijn vind ik het een groot compliment waard!  goei van je!

knuffel knuffel

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: