Nieuws
: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.
Startpagina
VOORPAGINA
CHAT
Arcade
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
December 02, 2008, 08:23:51
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
>
Borstvoeding Ervaringen
>
In het nieuws
(Moderator:
antoinettez
) >
negatieve site
Pagina's:
1
[
2
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: negatieve site (gelezen 592 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamatotje
BallenBak
Dreumes
Lief: +5/-7
Re: negatieve site
«
Antwoord #15 Gepost op:
Juni 05, 2007, 17:04:16 »
Okay, wanneer je ook maar een dipje hebt, meteen aan de bel/forum trekken bij me!!
Annemam
Dreumes
Lief: +0/-0
«
Antwoord #16 Gepost op:
Juni 07, 2007, 21:01:37 »
Tot nu toe kick ik op het idee dat Lucas groeit van mij. Daar groei ik van en daardoor hou ik het supergoed vol. Maar soms heb ik zo de behoefte om gewoon eens een nachtje door te slapen, of gewoon eens weg te gaan (zonder Lucas) zonder te moeten denken aan kolven... Gewoon weer eens even helemaal IK. Want al tijdens de zwangerschap moest ik al aardig wat inleveren.
Maar dan denk ik er al gelijk weer achteraan dat het zo'n korte periode is dat je het kunt doen (wat is 1 a 2 jaar op een mensenleven..) en dat er wel weer genoeg IK komt in de toekomst! Ik wil dit gewoon doen!!
Maar ik hoor veel over DE 4-maandendip (geen idee...) dus dan weet ik je te bereiken. Thanks.
Groetjes, Anne
mamatotje
BallenBak
Dreumes
Lief: +5/-7
«
Antwoord #17 Gepost op:
Juni 07, 2007, 22:30:38 »
Bij de ene valt hij mee, bij de andere smerig tegen.
En voor de rest, je hebt helemaal gelijk, wat is nu 1-2 jaar op je leven, als jij en je kleine ervan genieten, dan zijn die jaren toch niets?! En nog eens goed werk verricht ook
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama
Lief: +38/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
«
Antwoord #18 Gepost op:
Juni 07, 2007, 22:49:39 »
Hai anne,
Die 1-2 jaar, zijn behoorlijk relatief.... als Lucas bijvoeding krijgt, af en toe wat anders drinkt... heb je al veel meer vrijheid dan dat je je nu kan voorstellen! Het afgelopen jaar ben ik toch regelmatig een aantal uur (langer dan drie) bij Renée weggeweest. Zij had haar boterhammetjes, haar koekjes, fruit... water... en hield het gewoon zonder te morren vol! Totdat ze me zag, ja dan was het kaassie.... Mijn borsten konden dat ook wel hebben, waren wat voller dan normaal, maar nog niet pijnlijk gestuwd. Dus je vrijheid komt echt wel... en je waardeert het dan ook dubbel!
Het doorslapen... tja, heb de formule nog niet gevonden. Niet met borst en ook niet met flesvoeding. Mocht er altijd wel een aantal keer uit voor een speen of knuffel.... met voeden was ik sneller klaar. Ja, peter kon het overnemen, maar werd toch wakker en voordat ik weer sliep.... als je het uitrekent is het net zoveel tijd!
Maar die groei puur op jouw lichaam.... die gelukzalige blik die ze je kunnen geven tijdens en na een voeding... de gretigheid en tederheid waarop ze (niet altijd... soms gretiger dan teder) op de borst afduiken.... De simpelheid van het meest veilige troost en voedingsmiddel... (spugen, diarree, moet extra vocht in... kv mag maar tot zover en bv mag onbeperkt) Het heeft mijns inziens meer voordelen dan nadelen, anders had ik het ook niet zolang volgehouden... met dieet...
Kom maar hoor, zeker viermaandendip/spurt is heftig... weet er alles van
Dikke knuf, Nynke
Pagina's:
1
[
2
]
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Algemeen
=> Voorstellen (alleen leden)
=> Algemene wenken
===> Forum tips en weetjes
=> Voorpagina Nieuws en ander Nieuws (alleen leden)
Zwangerschap
=> Kinderwens (alleen leden)
=> Zwanger
=> Voorbereiding borstvoeding en kraamweek
Borstvoeding Ervaringen
=> Voeden in de eerste maanden
=> Borstvoeding met bijvoeding
=> Kolven, werk en/of full time kolven