ja ik ben erg stil sorry,,
veel zorgjes buiten internet om, en het grote overgeven is begonnen.......;-(
Ben eigenlijk de hele dag bezig met eten, misselijk zijn en mn hoofd boven water houden.
Ik lees wel mee, heftig hoor, alle meiden die in spanning zitten of ze wel of niet zwanger zijn.
Heb je het goed gehad in zweden? wat gaat dat weer snel zeg, o ben je weg en dan ben je terug.
Was het te doen met je kindjes en de bv? En zijn ze dan erg van slag in zo'n vreemde omgeving?
Oef was, was was, van vier mannen en jezelf, pfff, succes ermee, je kunt het

Ik zit erg met de nachtvoedingen nu ik zo misselijk ben, ik zou ze niet meer willen geven, en gewoon nog wel drie a vier keer overdag; dat is prima, maar de nachten kan ik nu niet meer hebben, het is alsof ik alleen maar misselijker ben als ik twee of drie keer per nacht mn bed uitmoet....
Hoe pak ik het aan , hoe heb jij dat gedaan?
Ik stuur nu Jos erheen met flesje kraanwater in de aanslag, maar meneer heeft gisteren een scene geschopt van welgeteld twee uur, krijsen, krijsen, we dachten dat ie doodziek was; maar uiteindelijk dan maar wel eruit en de borst....en wat denk je? slaapt als een roos.
Is het gemeen van me dat ik geen nachtvoeding meer wil geven? Ik weet t even niet.
alle tips zijn welkom

ik kom binnenkort weer gewoon meedoen op de list hoor, moet mezelf even herpakken in de situatie zoals die nu is....
groetjes Kim