Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 08, 2008, 10:06:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Quest artikel over borsten (met mooie foto!)  (gelezen 227 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jelief
hehe eindelijk een andere ticker ;)
Mama

Lief: +4/-0

Je kan ook niet alles weten...

« Gepost op: Februari 17, 2007, 20:30:43 »

Deze maand in de Quest een artikel over borsten. Zo ver mijn kennis reikt is het artikel correct met de info over bv.
Deze mooie foto is de inleiding van het artikel, een pluim voor Quest wat mij betreft.

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 17, 2007, 20:59:37 »

Mooi! De tekst die ik online kan vinden hierbij:

Welbeschouwd is het maar een handvol weefsel met een dopje. Toch raken beide seksen raken amper uitgepraat over de vrouwenborst. En het geliefde en gehate lichaamsdeel biedt zuigelingen ook nog eens een gezonde start van het leven.

Borsten zijn voor velen onweerstaanbaar erotisch. Dat zal niet om de inhoud zijn: een borst bestaat uit vet en klieren. De hoeveelheid vet bepaalt de grootte van de borst, de hoeveelheid klierweefsel is bij alle vrouwen vrijwel hetzelfde. Dat klierweefsel wordt al helemaal aan het begin van ons leven aangelegd, zowel bij mannen als bij vrouwen. Al aan het eind van de eerste maand van zijn bestaan heeft het embryo twee piepkleine dijkjes van oksel tot lies, de zogeheten ‘melklijsten’. Die vroege aanleg geeft aan hoe belangrijk de klieren en tepels. Zo belangrijk, dat de man ze op de koop toe moet nemen. Ook hij heeft tepels, maar de ontwikkeling van de weefsels wordt bij hem stilgelegd.

moemie
Mama

Lief: +0/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 17, 2007, 22:05:01 »

ja leuk. Dat hoorde ik na m'n miskraam in het ziekenhuis dat een foetus eerst tepels krijgt en daarna pas het geslacht bepaald wordt en dat daarom mannen ook tepels hebben met alles erop en eraan. Leuk toch? Dat zegt toch wel weer iets over het belang van de bv.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: