Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 02, 2008, 08:23:33

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat vinden jullie nu hiervan... Column over BV  (gelezen 1179 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
bibi
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Gepost op: Juni 26, 2007, 08:23:40 »

http://www.allesoverkinderen.nl/ne_columnr.htm

blink
mama van larissa
Super Mama

Lief: +2/-2

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 26, 2007, 09:06:53 »

tja bibi ik zal niet weten wat ik hier op zou moeten zeggen.
kijk ik probeer natuurlijk mijn schoonzussen te over halen dat ze borstvoeding zouden geven maar ik kan het blijven proberen om het tegen ze gaan praten en als ze dan niet willen dan houd het op voor mij ik heb mijn best gedaan en het is natuurlijk hun keuze niet die van mij
ik weet niet wat ik hier preciecs mee aanmoet als je het mij moet vragen sorry ik weet het dan ook niet meer mischiern een ander groetjes aurelia (mama van Larissa)

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +38/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 26, 2007, 20:03:39 »

Tja... jammergenoeg zijn dit soort verhalen nog regelmatig te horen. Mensen pikken alleen de negatieve info over borstvoeding op en willen/kunnen het niet opbrengen om ook de oplossingen en positieve ervaringen aan te horen....

Onbekend is onbemind... kortom, laten we zorgen dat de oplossingen en positieve verhalen bekender worden... vlak de minpuntjes niet uit, maar geef er wel gelijk de oplossingen en tips bij.

Debby mv Lynn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 26, 2007, 20:52:44 »

Hihi,ik krijg hier altijd héél gemene trekjes van........
Eigenlijk hoop ik dat het kindje níet gaat doorslapen maar gilt om zijn/haar mamamelk omdat hij/zij buikpijn krijgt van die "opgeklopte" koemelk......  :-\ nee,ik weet het je gunt geen enkel kindje buikpijn maar alleen maar even om aan te tonen dat flessekindjes niet vanzelfsprekend dóórslapen. ;)
purk
Peuter

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 26, 2007, 22:06:58 »

hoi allemaal;

Blablablaaaa goh dit verhaal herken ik wel wel vaker gehoord. Met de massa mee? welke massa? Ik denk dat bv wel gestart word in de meeste gevallen maar wie houd het nu serieus vol nadat de kraamhulp weg is? Vaak loopt t dan al mis te weinig of onvoldoende info.
Het gaat hier niet om wat je zelf makkelijk vind vind ik. Wat wil je je kind bieden? Het BESTE natuurlijk. en dat is BV!!!
Ik word regelmatig raar aangekeken als ik zeg dat ik wel een jaar wil voeden. gelijke en blik zo van pffff wat een gedoe.
Natuurlijk is bv bij de hand, altijd warm en past zich ana op je kindje. maar ja tepelkloven heb ik nooit gehad. kolven tja dan gata t goe ddan wat minder enzovoort. maar ook bij flesvoeding kom je die dingen tegen dat is ene feit!
Wie zegt dta een kind met flesvoeding doorslaapt? en is papa wel blij dat hij terwijl hij er smorgens vroeg uit moet voor zijn werk de fles moet geven snachts?
Pfff deze colum was een vrouw die het niet zag zitten en kwaad was om de vraag waarom niet bv? Nou de reden is mij duidelijk; mensen kiezen tegenwoordig liever voor hun vrijheid met voeden. Dat ze niet bedenken dat je ook bv kan afkolven en de fles kan geven?????? Of fulltime kolven??????? Deze vrouw wil en kan alleen maar nadelen zien maar nooit zou zij weten hoe het voelt om haar kindje het beste melk te bieden. de innigheid, de band samen. het is anders dan kv geven!!! ja ze worden ook groot blblaaa dat zal wel maar het gaat hie rallang niet meer om de kwaliteit van de voeding dus wat het beste is voor je baby, nee ze kiest voor haarzelf! zij wil dat gemak en helaas haar baby kan er niks van zeggen.

purk

Marloes
BallenBak
Mama

Lief: +7/-11

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 27, 2007, 10:51:33 »

Wat een vreselijk DOM stukje!!! Hier is wel heel erg de stelling van toepassing; "borstvoeding kies je voor je kind, flesvoeding voor jezelf" Ik vind die moeder echt MEGA-egoïstisch. Ze zou zich zelf eens moeten horen...
mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +5/-7

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 27, 2007, 21:57:41 »

Reageren op het forum, jaja, heeft iemand haar gevonden daarzo, op dat forum?!
Marloes
BallenBak
Mama

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 28, 2007, 00:37:24 »

Je hebt gelijk Annet... dus heb reactie op die site gegeven... ben benieuwd naar de reactie terug...
mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

« Antwoord #8 Gepost op: Juni 28, 2007, 09:46:42 »

Waar heb jedat gedaan dan?! Ikwilook, ikwilook!!!!
mamavanfloor
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 28, 2007, 13:41:30 »

Hee Marloes,

Ik heb je reactie gelezen, goed meid, ik zal dadelijk ook eens mijn oordeel geven, dat ik fulltime kolf al bijna 14 maanden, ben benieuwd of ze daar op reageert.

Annet, als je je aanmeld op het forum kan je ook je mening geven, aanmelden is zo gebeurd

Groetjes Nicole

bibi
Zuigeling
*

« Antwoord #10 Gepost op: Juni 28, 2007, 16:51:51 »

Ik heb jullie reacties gelezen, heerlijk ;D
Ben echt benieuwd wat er nog gezegd gaat worden hoor!
Tof, echt waar...
Marloes
BallenBak
Mama

« Antwoord #11 Gepost op: Juni 28, 2007, 17:38:56 »

jammer.... nog geen reactie....
Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

Lief: +36/-0

« Antwoord #12 Gepost op: Juni 28, 2007, 20:35:04 »

Ik ben erg benieuwd of er nog een reaktie komt...
Wel vind ik het een erg goed verhaal Marloes!
Goed dat je het hebt geplaatst!

Groet Ageeth

mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

« Antwoord #13 Gepost op: Juni 29, 2007, 21:03:38 »

Ik heb ook gezegt!!

(niet boos worden hoor!)  :smile
mamavanfloor
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Antwoord #14 Gepost op: Juni 29, 2007, 22:45:12 »

Goed zo Annet, ze zullen wel denken op het forum, waar komen die nu in een keer vandaan, wel jammer dat ze nog nergens op gereageert heeft, nu durft ze zeker niet meer.

Groetjes Nicole

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: