Gisteren al, maar geen tijd om het eerder te schrijven.
We gingen naar een nieuw bureau, aangezien we vorig jaar zijn verhuisd en ik op maandag werk had ik het aangevraagd. wel een super leuke verpleegkundige daar gelaten, maar ja.
Ik had de arts voor Rosalinda. ze weegt nu 6525 gram, 65 cm lang. Vorige keer woog ze 5830 gram. Goed aangekomen! Ze kreeg twee prikjes en bij de eerste was het voornameljk boos kijken, maar bij de tweede

. zooo zielig. het viel de arts op dat haar heupjes een minimaal verschil hebben. Dus we zijn doorverwezen naar de ha om een echo te laten maken van haar heupjes. Ze willen weten of het goed zit anders krijgt ze een heupbroekje.
Vandaag wel naar het kdv geweest, ze was gisteren nameljk wel erg vrolijk. Alleen last van haar beentjes, maar hele nacht door getukt (niet te hard zeggen, maar haar broer ook) tot 530 vanaf 1900. Geen koorts. Bleek dat ze vandaag niet echt wilde drinken en verdrietig was. Toch last van de prikken. Ik ben niet gebeld, dus baal wel dat ik niet voor haar zelf heb gezorgd. Er waren gelukkig maar 3 baby's en drie leidsters dus ze is wel goed geknuffeld, maar de volgende keer mogen ze me gewoon bellen, ik ben immers haar mama.
Zo..ik ga weer verder op het forum. loop achter.