Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 01, 2010, 00:14:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Emma  (gelezen 4270 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
yfke
First class twat!
Administrator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #15 Gepost op: Januari 29, 2009, 23:48:40 »

hopenlijk gaat het vanzelf weg.. en vergeet niet de pijn kan voor haar ook normaal zijn geworden he, daardoor veel energieverbrandt en dus extra moe is.

Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 29, 2009, 23:48:40 »

Lilian
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #16 Gepost op: Februari 02, 2009, 21:02:51 »

Emma knapt niet echt supersnel op van deze verkoudheid. Ze hoest echt zo erg, moet er steeds van spugen en raakt zelfs wat in paniek. En ze was vandaag weer ellendig ervan. Zo zonde om haar steeds zo te zien. En Jent heeft het natuurlijk ook te pakken gekregen. Dat ben je niet voor natuurlijk. Maar wel dubbel balen hier hoor. Twee jammerende en oververmoeide en snotterende en proestende moppies. En mama trekt het allemaal niet zo goed meer...  Huilie

Als Emma einde van deze week niet is opgeknapt gaan we terug naar de KNO, had ie gezegd. Dan krijgt ze waarschijnlijk snel buisjes en ging hij kijken of haar neus amandel is aangegroeid. Dat schijnt ook een boel ellende te kunnen veroorzaken. Ik hoop gewoon dat onze kleintjes zich snel weer lekker voelen, dat gun je ze toch zo he.

knuffel

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +50/-1

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #17 Gepost op: Februari 02, 2009, 21:24:35 »

He bah, dat spugen is zo vervelend als ze dat van dat hoesten krijgen! Zo naar... Gebruik je al neusspray? Dat wil het slijm nog wel eens goed verdunnen waardoor hoesten ook minder wordt...

Sterkte meis!

knuffel

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Lilian
Super Mama

« Antwoord #18 Gepost op: Februari 04, 2009, 23:46:53 »

We hebben de neusspray van Luuf baby, heel zacht en vriendelijk is die, want onze kinderen blijven er prima voor zitten. Hij geeft wel wat verlichting met ademen. Ook leg ik een ui naast hun bed, volgens mij helpt dat ook om de boel een beetje open te houden.

Emma is nog steeds ziek. Het gekke is dat ze overdag heel veel oplevingen heeft, lekker speelt en het lijkt of er niets aan de hand is, maar tegelijketijd heeft ze boven de 39,5 koorts! Ik denk dat we toch terug gaan naar de KNO. Volgens mij zit die ontsteking echt dwars. Ze eet verder wel oke. Ze lijkt niet echt ziek eigenlijk, wel met vlagen, maar dat komt dan van de koorts. Maar dit duurt echt te lang. Het wordt hoog tijd dat ze zich weer eens lekker voelt.

knuffel

Groetjes,

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #19 Gepost op: Februari 05, 2009, 10:19:50 »

Als ze al zo lang ziek is, zou ik idd toch nog even teruggaan naar de arts. Hoop dat ze snel opknapt!

knuffel

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Lilian
Super Mama

« Antwoord #20 Gepost op: Februari 07, 2009, 13:52:32 »

Maandag ga ik zeker bellen naar de KNO, want Emma is zo doof als een ik weet niet wat. Ze hoort echt helemaal niks meer. De tv moet snoeihard en wij moeten gewoon tegen haar schreeuwen! Dit kan niet goed zijn en moet volgens mij niet te lang meer duren.  knuffel

Groetjes,

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #21 Gepost op: Februari 07, 2009, 14:26:49 »

Dat zou veel kunnen verklaren... haar lijfje kan de ontsteking zelf niet meer bevechten? De koorts is dan wel gelijk verklaard, zou er maandag gelijk spoed achter zetten hoor!!!

knuffel

jochemsmama
Super Mama

Lief: +7/-0

« Antwoord #22 Gepost op: Februari 08, 2009, 21:24:00 »

Oh, wat naar Lilian, voor Emma. Inderdaad morgen met spoed naar de KNO arts.

Dikke beterschaps knuffel voor je meisje.

knuffel
Babette

Lilian
Super Mama

« Antwoord #23 Gepost op: Maart 23, 2009, 15:37:25 »

Nou, nog 1 dagje uitzingen, want morgen krijgt Emma buisjes. We kunnen er echt niet meer onderuit. Ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan, maar helaas is dat niet gelukt. Vlak voor de vakantie kreeg ze een loopoor en het is nog steeds een vieze bende. Ook hoort ze nog erg slecht, dus die buisjes zijn welkom hoor.  Knipoog

Om 7.30 moeten we in het ZKH zijn (pfff, lekker vroeg). En hopelijk zijn we voor de middag weer thuis, daar gaan we wel vanuit als alles goed is. Ik laat 't wel weten morgen.

knuffel

Groetjes,

Nicole
Moderator
Super Mama

Lief: +11/-0

« Antwoord #24 Gepost op: Maart 23, 2009, 16:05:06 »

Succes morgen, hopelijk knapt ze dan snel weer op !!!!

knuffel

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #25 Gepost op: Maart 23, 2009, 16:10:50 »

Fijn dat ze zo vroeg mag!!! Nuchter zijn en blijven is voor een kleine meid als Emma al best lastig! Sterkte morgen meis! Geef haar maar dikke  knuffel namens ons!

knuffel

Ageeth
Super Mama

Lief: +37/-0

Have a nice day, unless you made other plans

« Antwoord #26 Gepost op: Maart 23, 2009, 17:42:50 »

Heel veel succes morgen!
Hoop dat jullie ook gelijk vroeg aan de beurt zijn morgen.

Beterschap voor je meisje!!
 knuffel Ageeth

Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl

Marloes V.I.P.
Superplusmama
Super Mama

Lief: +21/-2

« Antwoord #27 Gepost op: Maart 23, 2009, 19:02:21 »

Oef, wat spannend zeg. Heel veel succes morgen en ik duim voor een voorspoedig herstel!

knuffel
jochemsmama
Super Mama

Lief: +7/-0

« Antwoord #28 Gepost op: Maart 23, 2009, 20:27:08 »

Lilian, heel veel sterkte morgen met Emma, het is even een ingreep maar als het goed is knapt ze er flink van op.

knuffel
Babette

yfke
First class twat!
Administrator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #29 Gepost op: Maart 24, 2009, 12:02:13 »

Hoe is het gegaan?   knuffel knuffel

Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9   Omhoog
  Print  

Ga naar: