yfke
Those who are lost are not forgotten
Global Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0
|
 |
« Gepost op: Januari 04, 2008, 11:24:33 » |
|
Aan de hand van een post van Nynke in een ander topic, raak ik wel erg benieuwd.
Ik heb gemengde ervaringen,
Toen Arwen in het begin zo spuugde werd het door de CB kinderarts wat afgedaan als normaal, op een begeven moment nadat ze af viel, schoot ze ineens van het ene uiterste naar het andere en was ze er van overtuigd dat Arwen een zelfdzame aandoening had *slokdarm aflsuiting* Vandaaruit naar het AZM, daar kregen we dr. vreugdenhill. Zij was echt een lieve begripvolle vrouw, die ons gelijk al zei dit is niet goed. en ons andere voeding voorschreef en juiste medicatie gaf zodat arwen minder last kreeg. Ze waarschuwde wel al ik vermoed dat zelfs deze voeding nog niet genoeg is, maar wetgeving etc. probeer toch eerst. Ze heeft gelijk geregeld dat de vergoeding gelijk liep.
na een half jaar ging ze met zwangerschaps verlof, en vandaaruit heeft ze toen verschillende artsen gehad, Sommigen spraken elkaar best tegen, op het laatst kregen we Dr. schot, zij begon al over operatie aan de slokdarm ( van nissen operatie) en verwees ons door naar een kinder gastro enteroloog, dr Tjon a Ten, Opzich een redelijke arts, mijns insziens kijkt hij teveel naar statistieken, MAAR staat wel open voor eigen voorstellen. Zo vond hij de prelogopedie iets als gaat toch niet werken , maar gaf wel de verwijzing. Laatste allergietest uitslag stond hij toch te kijken dat soja en nog wat anderen erbij gekomen waren, en in overleg besloten provocatie van kippenei vermengd door een koekje te proberen. In diezelfde periode was hij met vakantie, en heeft dr schot ons opgevangen, tis allemaal goed afgelopen, maar doordat ik de juiste manier gehandeld had, mijn gevoel gevolgd had heeft Dr. Tjon a ten ook gezegd dat hij graag meer zou willen doen, maar het niet kan, maar ik zeker moest blijven handelen zoals ik nu deed omdat ik het tot nu toe eik wel altijd bij het rechte eind heb gehad.
Nu moesten wij in Januari terug komen, blijkt hij een sabbatical te hebben van een aantal maanden. Dacht eerst nou lekker is dat.. gaan we weer van arts naar arts.. Schets mijn verbazing dat de vervanger niemand minder is dan Dr. Vreugdenhill, ze is nog wel onder begeleiding van de hoofdgastro maar ik ben er voor nu erg content mee.
En stiekem hoop ik dat zij ons wel verder kan helpen.
|