Ik ben ZOOOOOOOOOO
TROTS Ze ging gewoon op die stoel zitten... stoel ging in ligstand ... geen probleem! Kijken... geen probleem! Tandarts heel lief en vol complimenten... hij wilde wel even boren, maar vroeg nog even hoe oud ze was... nog geen drie meneer! Dan maken we het alleen even schoon en vullen we het!
Uitleg zuigertje... en het andere apparaat een borsteltje... en ze gingen even de "tandjes poetsen" Oogjes wel wat... angstig... mij toch zoekend... maar gaf geen kik en liet het allemaal toe! Apparaat uit haar mond.. pfiew klaar dacht ze.. nee nog niet... kee ga ik wel weer liggen... vullen.. uitharden... andere kiesje... die leek toch wat gevoeliger, kneep oogjes wel even wat samen, maar weer geen kik.
Tandarts wil altijd dit soort patiëntjes!!!
Nog geen tien minuten en we stonden weer buiten! Niet verdoofd, was zo te zien ook niet nodig. Eindelijk mooie witte kiesjes!
Heb haar helemaal platgeknuffeld, tietie gedaan natuurlijk... complimenten vliegen haar om de oren! Thuis komen... eerst tietie, toen noepie mama en dora kijken... alsof er niets gebeurd is...