Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. September 07, 2008, 23:18:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Naar de osteopaat geweest  (gelezen 495 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Duracell
Mama

Lief: +0/-0

Lennard heeft 9 maanden borstvoeding gehad!

« Antwoord #15 Gepost op: Mei 23, 2008, 14:38:11 »

We zijn net voor de tweede keer geweest. Hij merkte direct dat het minder met Lennard ging. Osteopathie gaat ervanuit dat het bindweefsel het belangrijkste is, daar krijgen de cellen al hun voedingsstoffen. Als je bindweefsel niet goed is, is je stofwisseling en je immuunsysteem ook niet goed. Hij merkte dat het bij Lennard slap was, ook door de Prednison in het zkh was het niet meer zo goed (dat remt de aanmaak van goed bindweefsel). Daardoor is de stofwisselingstroom niet goed, en krijg je problemen met je organen, je darmen, je ontlasting....

Het is inderdaad zo dat Lennard moeite heeft met poepen sinds hij uit het zkh is, veel windjes en kramp, veel drinken, en toch niet poepen. Ik ben al blij als het 1x per dag lukt. Als hij goed in zijn vel zit lukt het minimaal 1x per dag, meestal s'avonds, en dan slaapt hij veel beter s'nachts. Dat is ook belangrijk, want zijn slaap/waakritme is nu ook verstoord.

Dus hij heeft hem weer behandeld en de stofwisselingstroom weer meer op gang gebracht.  lol lol

Anouschka
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #16 Gepost op: Mei 23, 2008, 14:40:29 »

Ohh ik ben benieuwd of hij vannacht goed slaapt!

Ik heb nu toch ook weer wat bijgeleerd over het bindweefsel!  dit is okee

Groetjes Anouschka
mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07)

Duracell
Mama

Lief: +0/-0

Lennard heeft 9 maanden borstvoeding gehad!

« Antwoord #17 Gepost op: Mei 24, 2008, 23:34:27 »

Nou Anouschka,

hij heeft voor zijn doen heeeel goed geslapen vannacht, stukken van 3 - 4 uur! Nu alleen dat poepen nog, ik had gehoopt dat de behandeling de doorstroming wat beter zou maken. Maar zolang hij lekker in z'n vel zit, en mij niet teveel leegdrinkt of kramp heeft is het best. Misschien over een paar dagen.... smile

Anouschka
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #18 Gepost op: Vandaag om 11:42:41 »

Marijke,
Ben je met Lennard nog vaker naar de osteopaat geweest?
En heeft het in jouw ogen geholpen?

Groetjes Anouschka
mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07)

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: