Dominiek is ook al een tijdje aan het sukkelen met zijn gezondheid. Een paar weken terug zaten we in bad en ineens begon hij te klappertanden en hij leek gewoon blauw te worden. We hebben hem direct afgedroogt en warm aangekleed en hij bleef maar zeggen "bwwwwaah" wat dominiekaans is voor "Ik heb het koud" Hij voelde ook gewoon koud. Nog geen uur later zat meneer ineens op 40.1c en was zo slap als een vaatdoekje. 3 dagen flinke koorts gehad voordat de huisarts naar hem keek. 'opkomende Oorontsteking' lidocaindruppels gekregen om de pijn in zijn oor te verzachten en een soort otrivin om zijn holtes vrij te maken. De huisarts dacht dat als de druk eraf was de ontsteking bij zijn trommelvliezen niet door zou zetten. En waarempel, de volgende dag had ik mijn manneke weer helemaal terug.
Een week later, eerste dag kdv gehad alles was goed. Tot hij savonds net een uurtje lag te slapen en ineens gillend wakker werd. Hij had zijn hele bed ondergespuugd. Alles direct verschoont alleen maar zodat hij het binnen een paar minuten weer onderspuugde. En voor twee dagen lang hield hij amper wat binnen en had hij de meest vieze diarree luiers die je je kon voorstellen. En zo ineens was het weer over (geen koorts gehad)
En nu afgelopen vrijdag ineens weer. Eerst veel spugen gevolgt door koorts. En maar weer alleen willen slapen, het liefst in mijn armen. Weer een weekend waarin ik voornamelijk heel zure wasjes heb gedraait en mezelf heb voorgenomen "maandagochtend bel ik de dokter". Maar nee, zondagochtend 07:00 staat er een blakend mannetje naast mijn bed "MAAMMAAA DE-UIT" "DIDO BUH'neden, tiesie" (dat hoef ik niet meer te vertalen toch

) En de hele zondag was hij weer op en top zichzelf. En ook Maandag verliep alles zoals normaal.
Maar van maandag op dinsdag weer zoveel gespuugd. vanmorgen spuugde hij zijn drinken uit voor hij zijn beker had neergezet. Heel sneu. Maar hij stond erop dat hij naar het kdv wilde. Dus in goed overleg mocht hij heen (behalve het spugen was hij niet hangerig ofzo en hij had ook geen koorts). maar vanmiddag moest ik hem al ophalen omdat hij wel hangerig werd en nergens zin meer in had. Hij vloog mij ook om mijn nek toen ik hem kwam halen. Eenmaal thuis gevraagd wat hij wilde doen (alles wat ik voorstelde werd beantwoord met een hele verdrietige/boze NEE). Ik moest van hem op de bank gaan liggen, toen pakte hij een dekentje en deed die over mij heen, vervolgens kroop hij in mijn armen en zei "mama ggggg, Dido ook" (Mama slapen, Dominiek ook") en hij heeft 2 uur in mijn armen liggen slapen. Toen we weer wakker werden gloeide hij weer van de koorts. Dus ik heb nu weer een afspraak, donderdagochtend om 08:15 kunnen we heen. Ik hoop dat ze wat kunnen vinden wat dit is echt zo sneu voor het manneke.
Hij blijft trouwens steeds aangeven dat hij pijn heeft in zijn mond/neus en zit nu ook de hele tijd met zijn vingers in zijn neus. Ben benieuwd of dat er wat mee te maken heeft.
Deze zijn van de eerste keer dat hij zo ziek was (2 weken terug)