Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 08, 2008, 11:09:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: RS-virus?  (gelezen 838 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Duracell
Mama

Lief: +0/-0

Lennard heeft 9 maanden borstvoeding gehad!

« Gepost op: Mei 02, 2008, 08:50:37 »

Ik heb net het verhaal gelezen van Wouter en vrees dat ik ook een heel ziek kind heb. Sinds maandagnacht heeft Lennard koorts, ik had het in eerste instantie nogeenens door. De hoest is alleen maar erger geworden, vooral de afgelopen 24 uur. Elke 5 - 6 uur Ventolin en zetpil maar hij wordt steeds benauwder, hoesten doet ook zeer. Ik heb meerdere homeopatische middelen geprobeerd maar hij reageert er niet op.

Om kwart over 10 heb ik een afspraak bij een vervangende huisarts....ben benieuwd, zal wel antibioticumkuur of nog meer pufjes of zelfs zkh worden (aangezien drinken ook slecht gaat, hij krijgt nog steeds volledig BV vanwege allergie).

Zucht....zo had ik mij die vrije dagen niet voorgesteld.... ehmmm ehmmm

BiggBoss
Galvanize!
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-2

TeH!

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 02, 2008, 08:58:07 »

Ik ben geen authoriteit hier maar kan je wel zeggen dat homeopathie niet het ding is...

Het helpt soms maar het is niet het antwoord wat je zoekt!

Geloof mij maar en anders de andere dames hier...

The Seen is: Temporary

The Un-Seen is: Eternity
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 02, 2008, 09:16:18 »

Ach arme meid en arme lennard,

ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen zodat hij vlug weer opknapt!

Een welgemeende beterschaps knuffel van marloes

mamavanfloor
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 02, 2008, 09:21:25 »

Succes straks bij de huisarts, hoop dat het meevalt en dat jen iet naar het ziekenhuis hoeft !!!!

knuffel Nicole

Duracell
Mama

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 02, 2008, 09:29:04 »

Big boss,

ik weet dat homeopathie niet altijd helpt, is ook lastig combineren met Ventolin en paracetamol, kan ook eigenlijk niet. Maar afwachten is ook niet mijn ding, en de homeopate is zeer overtuigend! Ik had gehoopt dat het Lennard z'n gevoeligheid voor allergie wat minder zou maken, maar helaas....

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 02, 2008, 10:04:06 »

Hey Marijke,

Ik heb de homeopatische weg ook bewandeld, sommige dingen hebben wel geholpen, maar ze konden de oorzaak niet wegnemen. In principe eerst alle medicijnen in omgekeerde volgorde ontstoren, voordat je kan gaan sleutelen aan de oorzaak.. en aangezien er altijd wel weer een medicijn of enting of iets dergelijks tussendoor komt... moet je dat eigenlijk eerst gaan voorbereiden (liefst voor de medicatie het lijf al weerbaarder maken) en daarna weer ontstoren... het is bijna een gebed zonder eind en er is altijd wel een reden te verzinnen waarom die homeopate geen resultaat boekt.

Je mannetje is nu zo ziek, daar moet iets mee gebeuren en dat gaat de homeopate niet verhelpen... Straks als hij weer beter is, kan je het wel weer gebruiken om weerstand te verhogen... maar een ziekte of allergie genezen kunnen ze niet. Ze proberen het lijf zo sterk te krijgen dat het lijf deze aanvallen van buitenaf zelf kan afweren...

Mijn homeopatisch arts was echt een klassiek homeopaat maar was ook regulier arts. Kortom een gedreven man die van beide vakgebieden alles wilde weten en combineren. De meeste artsen die ook homeopaat zijn, hebben niet de langdurige opleiding tot klassiek homeopaat gevolgd... Hij zei toen ook tegen mij dat het een samenspel moet zijn. Reguliere geneeskunde moet altijd de primaire kans hebben om de mens te genezen.. en de homeopatie kan daarbij een ondersteunende factor zijn.

Succes zometeen bij de huisarts!!! Laat je het ons even weten? Ik hoop dat Lennard snel geholpen wordt en kan gaan opknappen!!!

knuffel knuffel knuffel

daan28
Peuter

Lief: +5/-0

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 02, 2008, 11:19:08 »

hoi,hoi
klinkt wel bekend,met wouter ben ik 3 keer weggestuurd bij de spoedeisende hulp,en de 3e keer was zijn zuurstof gehalte zo laag dat hij moest blijven,dat gaan ze waarschijnlijk ook als eerste nakijken of dat goed is en als dat zo is mag je ook weer naar huis.
als jij het gevoel hebt dat het niet goed zit,moet je je door laten sturen want neem maar van mij aan er is niks zo erg als een kind wat benauwd is en niet lekker in zijn  vel zit.
na 1 week ziekenhuisopname is onze kleine man lekker thuis aan het uitzieken.
sterkte en laat het even weten hoe het verder gaat,liefs daan
daan28
Peuter

Lief: +5/-0

« Antwoord #7 Gepost op: Mei 02, 2008, 11:23:56 »

o,ja anitibiotica krijg je niet je zoontje moet zelf dit virus uitzieken daar helpt antibiotica niet tegen dus het kan wel 10 dagen duren voordat hij weer wat opknapt,is hij ook neusverkouden?
anders moet je maar meteen met zoutoplossing beginnen en vaseline smeren onder zijn neus in zijn neusgaten(klinkt  raar,maar het wordt helemaal rood en is dan heel gevoelig).
het enige wat ze kunnen doen is vernevelen,en zuurstof toedienen en een sonde als hij niet wil eten,het is een ontzettend vervelend virus en je kan alleen maar toekijken en hopen dat ze snel opknappen.
astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #8 Gepost op: Mei 02, 2008, 12:01:09 »

heel veel sterkte
wat zei de dokter?
 knuffel

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Duracell
Mama

« Antwoord #9 Gepost op: Mei 02, 2008, 18:55:16 »

Even snel, ik heb geen tijd want moet weer weg. Lennard heeft een longontsteking, het is niet bekend of het een virus is, een bacterie of misschien zelfs kinkhoest. Vanwege de BV blijf ik de komende dagen in het zkh!

Ik hou jullie op de hoogte..... Schrik!

mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +19/-0

« Antwoord #10 Gepost op: Mei 02, 2008, 18:59:16 »

pffff heftig zeg met zo'n uk.
Heel veel beterschap en sterkte voor jullie  knuffel

Anouschka
Super Mama

Lief: +10/-0

« Antwoord #11 Gepost op: Mei 02, 2008, 19:04:25 »

O jee! Heftig zeg!

Beterschap en sterkte!  knuffel

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #12 Gepost op: Mei 02, 2008, 19:06:18 »

Oei heftig! Wat zal je knulletje het benauwd (gehad) hebben! Hopelijk nu snel medicatie en de juiste behandeling! Ik zal aan jullie denken, sterkte daar in het ziekenhuis!

knuffel

mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #13 Gepost op: Mei 02, 2008, 19:16:44 »

Jeetje zeg, dat is erg vervelend. Ik hoop dat hij vlug weer is opgeknapt en jullie snel weer naar huis toe kunnen.

knuffel van Marloes

mamavanfloor
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Antwoord #14 Gepost op: Mei 02, 2008, 19:47:06 »

Jeetje heftig zeg, beterschap voor jullie in het ziekenhuis, hopelijk knap ie snel op !!!!!

knuffel knuffel knuffel Nicole

Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog
  Print  

Ga naar: